Paulo Fernandes Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I den nye SPen som kommer fra iFly snart, så vil man få man muligheten til å velge mellom ny eller gammel MCP. Her er et bilde av cockpitteksturen min, med ny og redigert MCP. Fargen bak tallene er gjort mørkere, etter ønske fra Agnor Bertheussen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ser bra ut! Gleder meg til servicepakken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ser dritbra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Først og fremst ser jeg fram til att AP fungerer så får textur opgraderinga komme i andre rekke Men takk for oplysninga alikavæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva er galt med AP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sikkert samme problemet som jeg har/har hatt, bare puster på yoken så disconnecter ap(lnav for min del) Sikkert realistisk, men skulle ønske de gikk å deaktivere den "settinga" Problemet ble mindre med stor dødsone men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Shift+K disabler jouysticken.Jeg gjør det alltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan blir det med nattbelysningen da? Endrer du på det også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Nope, endrer ikke på nattbelysning. Vet ikke hvor filene for det ligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har sletta alle keyboard kommandoer i simmen.Kun knapper på joystick jeg kan bruke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.