Tom Knudsen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Endelig kommer det http://www.flightsimulatornetwork.com/group/flightsimulatornews/forum/topics/xplane-coming-to-android-after Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Litt artig, men kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å sitte å spille X-Plane på telefonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Arne Hustvedt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg får ikke lastet ned tilo min Samsung Galaxy S (med Froyo). Det står authorized, og så står det downloading i noen sekunder før den kutter uten feilmelding. Noen flere som opplever det samme? Jeg har masse ledig plass til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Drit kult he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 det er nok Samsungen eneste den klarer er å være en middels dyr brevvekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er det kommet ut eller kommer det ut? Link til marker eller eventuelt bare poste strek koden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 23. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 23. desember 2010 Hurra! Når dette er i boks, forsvinner den ENESTE grunnen til at jeg lurer på å skaffe meg et i-produkt. Herlig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tor Arne: Det är nog det vanliga android market problemet du upplever. Googla lite på det så kommer du hitta lösning. Samma problem på min men löstes snabbt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.