Duc Thang Nguyen Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Heisann! Er ny her på Forum og FS 2002. Lurer på åssen jeg får til sånn skilting for taxevei fra og til rullebane/gate . Har sett på screenshootene og der ser jeg at en del av dere har skiltinger på flyplassene, vil gjerne ha dem også, men vet ikke hvordan. Lurer på om det er freeware eller payware? Vis freeware, noen som har link dit og noe manual for å innstallere noe sånn? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Velkommen. Skiltene følger med både free- og kjøpevarei et utall forskjellige scenerier. Du kan også laste ned scenery som kun legger til skilt, men disse er det svært få av. Søk i biblioteket, flere fine scenery der, kan på det sterkeste anbefale Norway-sceneriet. Ellers vet jeg at det er/var en del scenery fra UK som hadde slike skilt som du sikter til. Kanskje noen andre har flere konkrete eksempler.. God natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvis du er ute etter taxiway signs på amerikanske flyplasser, så kan dette være tingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.