Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bittert at fs klikker på slik en dag.Kom jo fra Island med mellomlanding i Tromsø.Jeg restarta ikke fs..mulig der det ligger og. Uansett kjipt.Skjer heldigvis svært sjeldent til meg. Hadde tanket opp 14 tonn fuel på den knapt timelange turen,og var klar til holdings og Go arounds og greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J D Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Heisann. Dreit meg gangske lodrett ut i dag når jeg klarte og rote det til med FMC og hele pakka.... Klarer aldri å decente raskt/tidlig nok. Fløy A320 fra Flesland til Gardermoen. Et kjapt spørsmål bare; hva er det egentlig ATC mener når de sier f.eks. 3C eller 5M arrival? Hvordan setter man dette inn i FMC'en?? Som dere kanskje skjønner er jeg ganske.... fersk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da får du oppgitt en STAR. Altså en annkomsrute inn til den respektive rullebanen Du vil derfor for eks. bli klarert SIG4L runway 01R. Kart: http://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENGM/EN_AD_2_ENGM_4-15_en.pdf I airbusen går du inn på F-PLN. Der står det destinasjonen. Altså ENGM. Trykk på den. Da får du opp en ny side der du kan trykke Arrival. Her vil du få opp alle rullebanene samt STAR Da står forhåpentligvis 01R og SIG4L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så ikke så mye til deg Eivin, lå vel ett lite stykke forran, DC-6 vs. Concorde.. Who won? Vi får prøve igjen, over dammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvilken concorde er det du bruker Eivin? Flightsimlabs sin eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 SSTSIM for FS9. Veldig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ahh ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Desverre har jeg brukt opp "kvoten" av simulatortid denne helgen ifølge min samboer, så må stå over kveldens tur til Tromsø. Skal uansett prøve å snike til meg litt tid forran scopet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.