Gå til innhold

ERJ - 145


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg litt med å innstalere en ERJ - 145 som ligger her det er til FS2002 PRO jeg fatter ikke helt den innstalsjons guiden. Problemene mine er at enten får jeg et cessna panel, det kommer opp en melding om at en gauge ikke virker (erj.gau) eller at det panelet som skal være på det flyet men at alle "skjermene" er helt svarte og viser ingen ALT HDG osv... Hvis noe kunne ha hjulpet meg med det hadde det vært fint fordi jeg har så veldig lyst på det!!!

 

[ 28.10.2002, 22:19: Endret av: Andreas Eriksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde alt du sa sindre men da jeg slo på F fant jeg ikke flyet. Så jeg gikk inn på FSEDIT og la det under en egen kategori. Da sa FSEDIT at han ikke kunne gjør noe med den mappen som eksisterte fra før av så han lagde en ny på ...\\FS2002\\aircraft\\embraer da virka alt utenom strømmen i flyet. Jeg fant ingen GEN 1 og 2 knapp i overhead panelet. Så da står det stille her igjen huff huff. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette flyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...