Jarle Pedersen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei igjen alle sammen Skal ha trening på ENVA_APP mandag 6 november fra 20 til 22.00 lokal tid. Med mye christmas traffic for tiden håper jeg mange finner veien til Trøndelag. ENVA_TWR er bekreftet online under treningen, og ENBO_CTR er også på nett. Hvis noen med ctr ønsker sør for ENVA så hadde jeg blitt happy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Tusen takk til alle som fløy og satt atc i kveld, var fantastisk morsomt med mye fly og utrolig god dekning fra atc med twr, og ctr både i sør og nord. Nå er jeg klar for utsjekk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 må vel ha vært 6.desember.... Hehe litt pirkete må det være lov å være :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 uuups... hehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bra trøkk i dag ja Jeg er så fersk at jeg blir like overrumplet i tårnet hver gang kjøret starter. Da er det bare å la det stå til. Takk for bra støtte underveis Jarle. Ser frem til utsjekken din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Good to go Lykke til! vet du har ventet lenge på denne beskjeden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.