Paulo Fernandes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg kommet lenger på mine nye cockpit texturer for iFlys 737. Jeg har fullt fokus på den "nye og ubrukte" cockpiten før jeg fortsetter på den "brukte og skitne". Har nå kommet relativt langt inn i prosjektet mitt, men det er usikkert om cockpiten faktisk blir gitt ut eller ikke. Jeg skal sjekke hvordan det blir når SPen har kommet ut. Det har vært mye snakk om at cockpitteksturene skal bli endret på av iFly-teamet isteden. Slik ser i hvertfall min cockpit ut akkurat nå: (Legg merke til at FMCen ser mer moderne ut). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Til info vil jeg sannsynligvis ikke gi ut disse teksturene før SPen fra iFly kommer, siden de sa de skulle selv redigere noen deler av cockpiten. Men vi får se Den blir i hvertfall tatt i godt i mot på forumene dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Digg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nydelig, kunne gjerne tenkt meg en litt mer grå farge da grønn ikke passer særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Alt er midlertidig Tom Har sjekket ut fargen nå, den må bli mer lysblå, og ja, mye mer grå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.