Ruben Frydstad Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Øvelsen Flotex Noen som vet om de sveisike F18 kommer til og land i Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er ikke sikker, men den sveitsiske marinen kommer til å stille sterkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har høyrt at dei skal demontere og flytte eit av hangarskipa sine til Vestfjorden. Nokon som kan bekrefta, evt avkrefte dette ryktet? Går også rykte om at dei skal delta med ubåtar. Men dette tvilar eg på då dei er litt dyre å frakte på lastebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har høyrt at dei skal demontere og flytte eit av hangarskipa sine til Vestfjorden. Nokon som kan bekrefta, evt avkrefte dette ryktet? Går også rykte om at dei skal delta med ubåtar. Men dette tvilar eg på då dei er litt dyre å frakte på lastebil. Uff, håper ikke dette stemmer. Sveitsiske marinejegere er noe skikkelig herk...lager bare kvalme på byen og ikke er det mulig å skjønne en drit av hva de sier. Ler så jeg ruller av stolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tviler på at Sveitserne lander i Bodø. De flyr fra Ørland og lander her hver kveld. De har i alle fall gjort det frem til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De har en destroyer liggende i Stavanger for øyeblikket. Kom med tog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.