Mads Hjemmen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dag eller den som driver fs.no Forslag: Lage chat for de som er online på forumet, som på facebook? Natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har vært forsøkt tidligere såvidt jeg vet, men da i form av en kanal på et IRC-nettverk. Tror ikke det var Dag som sto bak denne, men det var iallefall noen som prøvde. Ble ingen stor suksess, så mulig at ikke interessen er der helt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Haha! Dagens. Tipper det tok facebook ca 2-4 mnd å utvikle og mtp at det ca 1500 ansatte og at de hadde 800 millioner DOLLAR i inntekt i 2009, så er det betydlig mye enklere for dem å gjøre det enn det er for Dag som driver fs.no vel nesten som ett enkeltmannsforetak. Hvis du er ute etter en chat så tror jeg fsnorway eksisterer forstatt @ircnet, http://irc.netsplit.de/channels/details.php?room=%23fsnorway&net=IRCnet Det er nok ditt største håp. EDIT: FSNorway er det ikke Dag som står bak tror jeg. Den har eksister siden 1997 ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Om ikke så kan du jo samle de du ønsker å prate med i en stor chat på skype eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Haha! Dagens. Tipper det tok facebook ca 2-4 mnd å utvikle og mtp at det ca 1500 ansatte og at de hadde 800 millioner DOLLAR i inntekt i 2009, så er det betydlig mye enklere for dem å gjøre det enn det er for Dag som driver fs.no vel nesten som ett enkeltmannsforetak. Vi hadde en chat på siden her da vi gikk over til dette forumet for noen år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nei vi hadde en "shoutbox". Det er ikke det samme som en chat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah, my bad. Kan jo like gjerne sette opp en PM-samtale da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Hmm.. Nei, daså... Virket ikke som det var noe folk ville ha, så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes det var en ganske så god ide jeg da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Syns også det er en god idé. Det skader vel ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Tenkte også at det hadde vært fint med en chat her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tipper det tok facebook ca 2-4 mnd å utvikle Tvilsomt. Teknologien/programmeringen bak f.eks. Facebook sin chat bygger nok i hovedsak på kjente prinsipper innenfor programering, hvor hoveddelen av utviklingen nok baserte seg mer på integrering mot nettsiden og oppsett av de mer "MSN-liknende" funksjonene. Ellers eksisterer det mange gratis chat-løsninger både for tilknyttning til forum og enkeltstående. Så det står neppe på tilgjengelig teknologi og/eller programpakker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Å sette opp en chat er jo ikke akkuratt hokus pokus, finnes tusenvis av gratis alternativer.. Enkelt å sette opp. God idè! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Flott noen støtter dette! Hadde jo muligens hjulpet slik at vi alle kunne fått bedre kontakt her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er vanligvis ikke negativ til forandringer, men jeg tror aktiviteten på forumet vil gå ned en del som følge av en chat. På den annen side kunne det jo vært spennende, så jeg er litt både og rundt det forslaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg synes at det hadde vært stilig! Har tenkt på det jeg også før. Men jeg vet ikke hvor mye arbeid det er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor ikke ta skrittet helt ut da... og sette opp Teamspeak så vi kunne "snakke" sammen, slik som vi gjør på Multiplayerserveren for de som bruker FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Jan Arild, joda, men tenkte kanskje det kunne være greit å ha alt samlet her inne på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.