Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Liten prøvetur med OFKL sjokkis paint i kveld, i default scenery denne gangen. Her kommer noen snapshots. Disse bildene er fra Østerike på Øysteins server. Håper dere liker dem? Kan legge til at alle 5 med denne painten har personlige callsigns på vingene. Fred LN-FRI Jan A LN-JAG Øystein LN-OEH Bjørn LN-BAS Øyvind LN-OYV Flere er under produksjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2010 Dette blir bare bedre og bedre :grin: :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 LN-PAT :whistle: Om det hadde vært mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Deilig å se sim bilder uten ENB series - Nydelig klar fin atmosfære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Herlige bilder Øyvind, og en fantastisk kul paint og som til og med er personlig!. Denne blir nok mye brukt på søndagsturene våre ja! Om straks kommer mine bilder fra dagens tur også, vi klarer jo ikke holde oss unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Mailes til deg i morra Paul.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Her er mine bilder fra dagens flukt i Østerrike. Morro å farte rundt i dette ville terrenget i Austria Pro. Første etappe gikk fra Andras Field og til Insbruck i en C208 Cargo. Parkert og unloading i Innsbruck. Har med meg Robert og Øystein i dette bildet. Flybytte og fikk en ny flott Beaver-maskin fra Øyvind. Et praktverk spør du meg og helt riktig med Kvikklunch med på søndagsturene! Forlater Innsbruck og mens de andre tar av så inspiserer jeg Berg Isel-bakken i Innsbruck Nydelig landskap å ferdes i, Austria Pro hever kvaliteten mange hakk, men virkelig å fått "PNW-kvalitet" over alpene hadde vært en drøm! Nede i Zell am See og stiller opp for fotograf Øyvind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2010 Takk for painten Øystein :grin: legger ved et par bilder om de ikke er helt relatert til flyturen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg venter fortsatt på min sjokolade :cry: Et tips, kanskje alle skulle hatt paintene til hverandre slik at vi ser de med sine riktige kjennetegn på søndagene :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Hei Paul. Jeg mailet deg painten samtidig som til Robert. På mailadressa som ligger i profilen din. Sjekk igjen og gi meg beskjed hvis den ikke har dukka opp. Planen er at når jeg får painta til alle som skal ha i OFKL, så har Pasi nevnt at han kan lage ei installer pakka på denne. Dermed skal det kun være og innstallere denne og samtlige utgaver skal ligge tilgjengelig hos hver enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah, der var den. Bruker ikke den mailen så ofte, så har dermed oppdatert profilen litt :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.