Johan Hana Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei! Er det noen som vet hva verdens største helikopter heter? Med vennlig hilsen Johan Hana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Mener at det heter Mil-6, men ettersom jeg husker sytyrtet det i år i Tsjetsjenia. noen som er sikre på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Her er det, ikke Mil-6 men 12... http://www.airliners.net/open.file?id=282540&WxsIERv=TWlsIE1pLTEy&WdsYXMg=QWVyb2Zsb3Q%3D&QtODMg=TW9uaW5v&ERDLTkt=UnVzc2lh&ktODMp=TWF5IDI4LCAyMDAy&WNEb25u=WWV2Z2VueSBQYXNobmlu&xsIER vdWdsY=&MgTUQtODMgKE=RXhwZXJpbWVudGFsIGhlbGljb3B0ZXIgd2hpY2ggZmlyc3QgZmxldyBpbiAxOTY5LiBJdCBpcyB0aGUgbGFyZ2VzdCBoZWxpY29wdGVyIGluIHRoZSB3b3JsZCBkdWUgYm90aCB0byBpdHMgbGlmdGluZyBjYXB hY2l0eSBhbmQgaXRzIHNpemUuIEluIEF1Z3VzdCBvZiAxOTY5LCB0aGUgTWktMTIgbGlmdGVkIDg4LDYzNiBsYiAoNDQgdG9ucyEpIHRvIGEgaGVpZ2h0IG9mIDcsMzk4IGZlZXQu&YXMgTUQtODMgKERD=NDkx&NEb25uZWxs=MjAwMi0xM C0xMQ%3D%3D&static=yes forferdelig lang adresse , men mat den inn adresselinja, så finner du det. angående styrt vet jeg ikkeno mer. [ 20.10.2002, 14:50: Endret av: Magnus Wiik ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jo stemmer at et av de styrtet der tidligere i år. Men nå er jo Russerene kjent for kvantitet fremfor kvalitet så de har da flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Tvedten Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Fredrik Edvardsen: Jo stemmer at et av de styrtet der tidligere i år. Men nå er jo Russerene kjent for kvantitet fremfor kvalitet så de har da flere Utrolig hva som kan styrte med hjelp av en handholdt SAM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Og bruker man huet litt kan den adressen bli uendelig mye kortere.. http://www.airliners.net/open.file/282540/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Bye Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 hei, Synes jeg leste at det ble kun bygget 3 stk av disse. og da har 2 av de havarert nå og et står på museum. Mulig jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Hana Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei! Takker! Hvordan fly kan man egentlig sammenligne dette helikopteret med? Er den på størrelse med en 737? Med vennlig hilsen Johan Hana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Bye Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 hei, Sammenlikn det med hercules'en. kanskje litt større og faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.