Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tydelig at Norge trenger flere bekreftede atc-posisjoner booket her! Vi har per i dag ingen påmeldt for atc service utenom undertegnede! Flau lesning iforhold til Sverige som er utrolig godt staffet f.eks! Sign up: http://forum.vaccsca.org/index.php?/topic/12-vateud-open-skies/page__pid__69#entry69 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Vi har vel også en del utsjekk som er blitt utsatt APP og OTS? god mulighet for å kjøre disse kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal ha meg noen timer på Euroscope i dag (@Vigra) og klarer jeg å lære meg det skikkelig til da, så stiller jeg kanskje opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er litt short med folk på jobb i helgen, så må kanskje dit. Hvis ikke kan jeg nok ta ENGM_TWR eller ground. Vet mere i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har booket ENOR_CTR for i morgen, men er avhengig av hjelp fra enten ENOS eller minst ENGM_APP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skjønner meg forsatt ikke på Euroscope, så jeg står over i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.