Even Rognlien Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Oppe igjen nå.. fikk et lite strømbrudd, faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er ikke heldig med dette jeg, får bare offline jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Oppe nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Off air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Streaming: Oslo Ctr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Off air den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Da er min On Air, og blir det mest sannsynlig utover dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Samme med min, som Lars Petter Hassel linket til oppi her. Den kommer bare til å være på fra rundt 16-17 og utover mot 23-24 så lenge jeg har batteri og er hjemme Den står primært på Oslo sektor 1 (118,825), og som vanlig virker det som han dekker sektor 1 og 2 Employee Alignment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Min er oppe igjen for de som vil lytte litt i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Takk for deeeet! Har vi kun OSL-stream i landet om dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sola stream på vei opp. Venter kun på en bestilling fra Ebay Det vil bli Stavanger Control (120.650), Radar (119.600) og Tårnet (118.350) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Oppe utover kvelden tenker jeg... ; Video Capture Software Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvis det er interesse for farris approach, så får jeg inn den veldig bra her hjemme. Kan godt se om jeg finner en løsning, hvis det er interesse for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Da er omsider en litt halveis stream av Stavanger oppe og går. 5by5 Den scanner mellom Control, Approach(radar) og tårnet. Det er med andre ord masse prat Streaming Video Services Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Herlig! :grin: Takker for stream, Lund! Fint med stream fra både Stavanger og Oslo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Herlig, Lund! Vi trengte litt stream-variasjon selvom ATC-stream fra Gardermoen er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei. Slenger meg på gratulasjon med ATC fra Stavanger. Kjempefin kvalitet og perfekt lydsetting. Keep it up Mr. Lund. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Streaming Media Farris approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hm, sliter litt med å få det til å bli klart når jeg kobler til PC-en. Blir en del støy med en gang jeg kobler på, så jeg prøver å finne ulike plasseringer her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Herlig Alexander! Virker som du får inn godt både ATC og fly! Til info er min oppe igjen nå, etter nok et strømbrudd. Får inn enkelte ATC posisjoner bedre enn vanlig for øyeblikket Ikke like bra som Alexander gjør men. Venter i spenning på din også Daniel! Knall å få dekket litt flere posisjoner! EDIT: @Alexander: prøv å skru ned lyden på scanneren litt. Virker som den er høyere enn hva lydinngangen takler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det skal være ordnet nå. Streamen vil bli stående oppe resten av dagen. Det er kanskje litt frekt og bruke Even sin tråd på dette? :confused: Eller går det bra? Webcast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Strøm Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Veldig bra tiltak med live ATC fra flere steder rundt om i landet! Jeg oppfordrer flere til å streame fra store og små lufthavner hvis de har gode forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hadde det berre vore lov så trur eg fleire hadde gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Hvor står det at det ikke er lov Knut Arne? Gardermoen-streamen blir også oppe utover dagen.. Webcast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Eg fekk ein telefon frå Vigra der dei trua med politi når eg hadde min stream oppe. Dei tolka reglane slik at det ikkje var lov å vidareformidle frå dette "lukka nettverket" som dei kalte det. Men kan du vise til ein plass der det står at det er lov så har eg ingenting imot å få vite det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ha ha ha, pisspreik uten like og det er bare å streame i vei, ingen regler på Internett som omhandler dette, dog ikke i norsk lov heller Knut Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei. Enig med Tom Knutsen at dette er tull. Hadde jeg fått slike telefoner, hadde jeg truet tilbake med telefonsjikane. Streame alle flyplasser på internett er helt legalt. Det eneste man må passe på er å ha godkjent utstyr for scanning i sitt hjem. Så lenge dette blir videreformidlet gjennom internett kan ingen med loven i hendene forby dette. EU parlamentet prøvde seg på dette for snart 10 år siden med begrensninger/sensur av internett. Dette i sin tur medførte at europa risikerte å bli utestengt fra alle linjer/internettilgang i mange verdensdeler. Dette viser at ingen kan begrense eller legge lokk på informasjon enkelte land ikke vil ha. Gjeldende regler for internett er og har alltid vært fri flyt av informasjon, og ingen kan begrense dette. Så bare å fortsette ATC, og ledelsen på Vigra flyplass får bare leve sitt eget liv. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg mener vi har dokumentert at det ikke er ulovlig. Se denne tråden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=604236&page=1 Hvis de truer med politi en gang til må du be dem oppgi hva slags lov eller forskrift de støtter seg til. Så kan vi tilbakevise påstanden deres en gang for alle. Det var faktisk ulovlig å snik-lytte på såkalte lukkede samband for mer en 10 år siden, men det er ikke lenger ulovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tror ikke vi har noe å bekymre oss for. Streaming Video Streamen er oppe! Resten av dagen håper jeg MASSE trafikk. Se www.flygradar.nu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Midlertidig ATC-stream oppe: http://vindkast.no:3389/ENGM1.m3u - Høyreklikk, lagre som og åpne i VLC eller Windows Media Player, så er det bare å lytte! Satser på at denne blir oppe en del i helgen Ustream sender nesten bare reklame nå, så det gidder jeg ikke bruke mer.. Minner om at Euroscope-streamen også er oppe igjen nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.