Paul-André Tilrem Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 A few teasers for what to come Stay tuned for more info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det her vekker gamle minner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Teaser på hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 tar jeg ikke helt feil nå, så er dette teaser på neste søndagstur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Gakk gakk. :grin: Hadde vært moro om vi fikk til tidenes største V eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Søndag kan jeg bli med også, det gleder jeg meg noe Jæ.... til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei! kan sikkert være med, men må vi ha acceleration pack???... ser at det flyet er et fly som er med i acceleration Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du bør kanskje ha det, men det går sikkert fint med en Baron 58 også. Også bør du laste ned denne pakka her: Demo Orbx FTX Tasmania Forutsatt at du ikke har FTX Australia kjøpepakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. november 2010 Søndag kan jeg bli med også, det gleder jeg meg noe Jæ.... til sannelig på tide at du blir med igjen !! Husker godt dette gåsetrekket vi hadde i fjor høst, mange ble med og for første gang klarte vi å holde oss sånn noenlunde samlet :grin: . Til de som er nye siden den gang, så tok vi utgangspunkt i default Grumman Goose. Men denne modellen er passelig elendig, og det anbefales å oppgradere til OZX Goose Redux som innstalleres oppå default-goose, og du får en skinnende ny og meget bra modell, freeware . I tillegg anbefales demo ( eller original ) av Tasmania, som Fred sier!!! Også dette freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Går det greit å stille med Piper Seneca fra Carenado? Har ikke acceleration innstallert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ettersom kommende søndag er årsdagen for første skikkelige organiserte MP-tur, blir det noe spessielt opplegg. Kommer tilbake med mere info om dette før helgen. Alt jeg kan si nå er at det blir samme rute som sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.