Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Firstcoming thursday there will be a double training at Norway, ENZV and ENBR in progress with S2 students! 20z-22z! This training is annonced on v-route as well so I`m in need for someone to take ENSV_CTR or ENOR_S_CTR for this evening unless I have to sit there myself, bad idea with mentoring them both so I hope someone with rating could take the position on Thursday! They are both in the end of their training and I annonced this based on getting the traffic to see how close they are to be send to checkout! Altså, ENSV_CTR er svært ønsket torsdag 11.11 kl2100-2300! Om noen S3 vil stille opp på approach så er det heller ikke noe i veien for det! Students: Audun Fikke - ENZV og Jens Leo Iversen - ENBR Denne er nå godkjent som event i v-route, venter bare på at jeg skal finne den Men uansett så er det da behov for overliggende atc her! Førstemann til å booke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har lagt inn en booking jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Det er bra, takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Har behov for at det kommer en del VFR innom i morgen! IFR vil nok alltids dukke opp uansett så om dere er lystne på å putre avgårde i en enmotors så gjør gjerne det! både local og routing behøves! Er det noen av dere DOC som vil ut å fly litt også så er det genialt! Velkommen til sørvestlandet i morra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tar noen VFR runder i kveld eg då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det kan jo bli riktig så livlig på Sola: TAF ENZV 111400Z 1115/1215 14018KT 9999 -RA FEW015 BKN030 TEMPO 1115/1124 13028G40KT BECMG 1203/1206 12008KT Litt bedre på Flesland: TAF ENBR 111400Z 1115/1215 13015KT 9999 FEW020 BKN040 BECMG 1203/1206 VRB07K Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Får håpe pilotene er klare for en utfordring. Kanskje Audun tar i bruk rwy11 for a change:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal du sitte på en av CTR'ene i dag då Anders? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Guster allerede 30kt på hustaket mitt. Her er live oppdatering fra meg (10km nord for Sola) vindkast.no Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto A. Haaland Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 LN-OOE er fløyet fra Sørlandet Sykehus Arendal, til Stavanger Universitetssykehus for kvelden. Så får vi jo se hva vi kan få til :-) Hørte vel og rykter og flere DOC'er som ville ut og lufte seg litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ferdig på SV CTR, var litt trafikk til tider som er uvanlig for min del på Stavanger, morro Takk for samarbeidet til dere på tårna, og lykke på reisen mot utsjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Takk for trafikk, spesielt VFR og DOC, men alle bidro jo til at studentene ikke rakk kjede seg eller file negler (noen mannfolk som gjør det forresten?? hope not) Og takk for at du stilte opp på CTR Jan Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ja det var liv i dag. Fikk et lite adrenalinkick da 2 luftambulanser kom på VFR og skulle krysse hele sonen- det har jeg ikke trent mye på før! Lærte en del av det for å si det sånn. Takk til mentor Anders som har gjort en glimrende innsats med å mobilisere trafikk og guide oss gjennom øktene! Og takk til alle som fløy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ahhhhh. Herlig med så mye trafikk Takk til alle som fløy, Anders M.G(mentor) og Jan Tore Elvheim for 'offline sim sessions' og ENSV_CTR i kveld. Håper alle involverte hadde det like moro som jeg hadde på ENZV_TWR. 'Thursday Double Frenzy' ser ut til å være et konsept vi kan bruke i fremtiden også. Audun Fikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.