A L Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Etter utallige out of memory, CTD, dll crasher osv... Har jeg nå tatt motet og faktisk avinnstalert hele FS9! Og dette gjøres for øyeblikket ikke med et tungt hjerte, ettersom jeg ikke at fått fullført en eneste flight den siste uka. Jeg følger nå med andre ord strømmen og utviklingen innenfor simulatorverdenen. Da er det bare og starte på samme nivå som jeg gjorde for 4 år siden med FS9. Alt av tweaks, settings på læres og settes på ny. Samt at det er på tide og opprette en egen FSX mappe i mine dokumenter :grin: Ønsk meg lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lykke til Alexander Håper det fungerer bedre med FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har en dokumentasjon av tweaks (alt på et sted) i et word dokument som jeg og Christian Røine har jobbet på. Send meg mailen din på PM. Trenger respons på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lykke til Alexander. Tok selv spranget fra FS9 til FSX for noen måneder siden, og har ikke direkte angret. Det verste er nok at jeg føler meg så "naken" i FSX, siden man ikke har på langt nær så mye add-ons som til FS2004. Bare PMDG med sin B737 kommer, samt litt annet "snacks" jeg venter på - så blir det bedre. Men når man først har vent seg til FSX og fordelene denne har fremfor FS9, så har man definitivt ikke lyst til å gå tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Takk for det gutter. Jeg er enig med deg Lars. Man føler seg fortsatt litt naken, og litt begrenset. For min del vil det gå mye i VFR inntil jeg får meg skikkelig hardware til og kjøre de større flyene på mega airports. Håper virkelig jeg har gjort det rette valget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 For min del vil det gå mye i VFR inntil jeg får meg skikkelig hardware til og kjøre de større flyene på mega airports. Den type hardware ser du ikke før i alle fall 2012, så det er bare å begynne å spare Gratulerer, pakke til FSX kommer snart på mail Alexander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 VFR i to år til da Takk Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Den type hardware ser du ikke før i alle fall 2012 BS! Kjører fint store fly på Mega Airports på over 25 FPS med I7-950 klokka til 4.3GHz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 I7-950 klokka til 4.3GHz Sier det meste, forøvrig ikke noe for alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Altså, jeg hadde 18-20 FPS på stock clock. For mange så er det akseptabelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eg får bare 20 FPS med default 737 på Flesland Default scenery... Specs står i signaturen... Prossesoren er overklokket til 3,6 no Er ikke dette litt lite for en sånn pc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Lykke til Du vil nok ikke angre, FSX er fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.