Jan Arild Gjemble Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jada, forsyningene må flyttes, store maskiner må til for å få med alt som trengs til søndagsgjengens utflykter. Då måtte det bli noe stort. Men hvor er jeg på vei?.... Her fra avgangen fra....? Passerer en kjent fjellkjede her...? Heading .......? Fjell, fjorder, elver og vann. Noe å boltre seg i som low and slow Passerer over .........? Jøss, her finnes både jernbane, vei, flyplass og båthavn..... hmm... Passerer over ............ Island Straks etablert på ILS Airport in sight Nydelig solnedgang på final Straks nede, rolige vindforhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pent! Seattle og Rockies (noe usikker på at der er The Rockies vi ser), ellers er jeg blank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er vel ikke Olympic National Park? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Wow... det var kjapt... Visst var det Avgang fra KSEA - Seattle og utflyging vestover over Olympic National Park mountains Da venter jeg spent på svarene på de neste bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ja, da var vi nede og taxer av rullebanen. Det var jo masse cruiseships her i havna da.... Taxer bort til Parking, får håpe det er plass til oss, den er ikke så stor apron her. Parkert og debriefing før vi forlater flyet og tar kvelden i........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2010 Hain steike, vakre bilder Jan Arild! Jeg er ikke så godt kjent utenfor Tongass Fjords, men kan det være at du har landet i Juneau?? Og at du rydder plass for neste samling av søndagsflyvere :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jan Arild, du må sørge for at forsyningene rekker gjennom hele vinteren. Her blir det mange turer fremover. Er ikke så godt kjent at jeg klarer å svare på stedene men jeg vet hvor fasiten sitter. :cool: Søndagene blir for meg som en elev på skolebenken hver gang du er med på søndagsturene. Knakende fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan ikke si noe annet at søndagen blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er ikke så godt kjent utenfor Tongass Fjords, men kan det være at du har landet i Juneau?? .....sorry, rettelse, ny feil følger. :blush: .... Juneau ligger vel mye lenger nord, mens denne pakka fyller landskapet SØR for Tongass. Laster ned nå, og kommer tilbake med ny besvarelse om ei stund :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Velkommen til Ketchikan! :grin: Har vært der ett par ganger for å si det slik. Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Som sagt ble departure fra Seattle og en SID som tok meg over Olympic National Park. Neste bilde er det kurs nordvest og langs med Vancouver Island. Bildet med fjell og fjorder er tatt i området Bella Bella, ute ved kysten. Bildet med båter, jernbane, flyplass og veier er Prince Rupert. Så på neste bildet passerer jeg over Annette Island, lett gjennkjennelig pga. av flystripene i V-form og det spesielle gul/røde fjellet på øya. Resten av bildene og som Ivar skrev er innflygningen til Ketchikan, et sted hvor alle cruise-båter er innom på vei opp langs kysten av Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2010 Velkommen til Ketchikan! Har vært der ett par ganger for å si det slik. He he, her har vi en som er like lommekjent som deg Jan Arild :grin: Jeg fikk omsider innstallert herligheten, og første tur gikk til...... Ketchikan :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Meget fine bilder Jan-Arild! Ketchikan,er jo in the land of: Så her er jo Ivar veldig på hjemmebane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Elsker måten du lurte inn litt smygreklame Tommy! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan går omorganiseringen deres forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvilket scenery er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 OrbX sitt fantastiske Pacific Fjords Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 må kjøpes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvem spør du Johnny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enten deg eller Tommy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det går sakte og rolig fremmover. Vil komme med mere info når vi har noe konkret å komme med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fredrik og Tommy har overtatt driften av Frontier grunnet manko på fritid, men har sikret meg en plass i styret. De har bedre kontroll på hva framtiden bringer enn det jeg har, men for det jeg så sist, så blir dette noe av det bedre jeg har sett innenfor VA'er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Høres bra ut, får se om jeg får skikk på Air Hauler inntil videre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.