Gå til innhold

Westfield, London.


Steve Strøm

Anbefalte innlegg

Hei, var en tur i London i helgen.

 

Hvis noen skal til London, anbefaler jeg og dra til Westfield Shoppingsenter. Her har de en flightsimulator du kan låne :) Hele "butikken" er en flightsim. Fullverdig cocpit av en Boeing 737. Jeg fikk ikke testet selv, da listen var full. Men i logg-boken, så jeg bl.a ett navn fra Haslum, Bærum som skulle fly samme dag.

 

Prisene var sånn ca 500,- for 30 min.

1000,- for 60 min.

1500,- for 90 min.

Stedet heter iPilot.

 

Her er hva de skriver:

Now you can take control of a Jet Aircraft Flight simulator at IPilot. Their Flight Simulators are so authentic that Aircraft Pilots can use them to train in. Under the supervision of the Pilot instructor you will get a real sensation of what it is like to be in command of a Real jet aircraft.

 

There is no experience required and the IPilot Instructors are on hand to make this an experience of a lifetime or an unforgettable gift. You can fly this Flight Simulator from and to over 500 Airports of your choice such as London to New York, Prague to Munich to Innsbruck for an approach into the Tyrol Mountains making this Flight Simulator so real and exciting.

 

IPilot have considerably reduced the price of flying a Flight Simulator, their Flight Packages Start from an amazing low price of £49, allowing you to enjoy a great and affordable gift experience despite the current credit crisis or buy that special gift for someone you wish to surprise and delight. The IPilot Flight Simulators are in great demand, reserve your time now and enjoy this unforgettable experience.

 

Må jo innrømme at dette må jo være perfekt for oss som tusler etter fruene i timer etter timer i butikker, for å gi vår "ærlige" mening om vesker, sko, bluser, kjoler....

Greit å kunne si "bare ta den tid du trenger du, kjære..jeg tusler bort på ipilot og venter der :o)))

 

....bare ett lite tips fra meg sånn før man setter turen dit for juleshopping :o)(noe jeg skal, og skal nok ta turen innom iPilot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...