Benjamin Hennes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei igjen! Ble litt hekta på å legge ut bilder her på flightsim.no så tenkte eg skulle vise dere et program som heter ENB series... Dette programmet bruker F.eks youtube-brukeren Ronaldcgriffin som eg tror dere har hørt om... Det gjør at FSX blir mye mer realistisk (du kan ordne alle mulige innstillinger i CFG filen til programmet Her er 2 bilder før ENB er aktivert (blir aktivert når man trykker Shift+ F12 ingame): Og nå kommer 2 der ENB er aktivert Anbefaler dere å laste det ned.. her en link: ENB series Bare unzip filen og legg begge filene i FSX folderen Håper dokkar synes det var en forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flotte bilder! ENB Bloomen er mye brukt ja! Artig lite addon og nesten et must egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Benjamin! Ikke vondt ment men, omtrent alle vet hva det er Og veldig mange bruker det! Fine bilder, men din ENB må modifiseres litt, det kan man gjøre selv. Velkommen til forumet btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fine bilder, og man ser tydelig en forskjell Men har det noen påvirkning på Fraps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ikke hos meg. Varierer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Mathias: Hadde egentlig ikke trodd noe annet, men er no lov å prøve seg Kunne du eventuelt sendt en PM til meg med dine CFG innstillinger??? Håkon: Nei, det tror eg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det kan jeg gledelig gjøre! Skal legge inn FSX igjen i morgen, pga ny maskin Sender deg PM i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 I mellomtiden hvis du vil, så kan du prøve mine innstillinger. Etter mye prøving å feiling syns eg at eg har fått til en naturlig bloom som ikke er så altfor kraftig Det er bare å bytte ut alt innhold i enbseries fila med dette: [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=0 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=1 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=1 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=1 UseMRTRendering=0 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=0 EnableMotionBlur=0 EnableWater=0 EnableShadow=0 DepthBias=0 EnableDepthOfField=0 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=100 ChromePower=100 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=1 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=1 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=1 ReflectionSinglePass=1 UseEnvBump=1 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=0 [bLOOM] BloomPowerDay=7 BloomFadeTime=400 BloomConstantDay=1 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=75 BloomCurveDay=0 BloomPowerNight=18 BloomConstantNight=2 BloomCurveNight=0 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=40 BloomAdaptationMultiplier=50 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=100 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=2 FilterQuality=1 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=30 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=0 UseForAlphaBlend=0 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=30 ScreenLevelDay=70 ScreenLevelNight=1 DarkeningAmountNight=15 GammaCurveDay=0 GammaCurveNight=-2 ColorSaturationDay=2 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=0 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=100 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=1 UseShadowFilter=0 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=1 MaxAnisotropy=16 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=0 MotionBlurRotation=0 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=1 DOFFocusRange=50 DOFBlurinessRange=10 si gjerne hva du syns Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Hei Tommy! Takk for innstillingene Er dessverre ikke hjemme no... Får heller prøve i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hehe, ok Blir hvertfall noe sånt : Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Nice Ville og si at de innstillingene eg har no er de samme som Ronaldcgriffin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette var helt nytt for meg..Dette må jo testes!! Takk for info og link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fine bilder Finnes ENB series til fs9 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Tommy: Likte innstillingene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.