Benjamin Hennes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei alle sammen! Før eg skulle lande i Bremen på Vatsim (beste flighten til no) begynte eg å tenke på om eg skulle ta noen bilder og poste de her på Flightsim Håper dokkar liker de Gjerne kommenter på hvilket du likte best og ka eg kan gjøre bedre Her er resultatet (minner om at alle bildene er helt uredigerte ): Startet på descend til FL100 På 5000FT tror eg Cleared to land RWY 27, SAS188 De fire siste bildene er rett før landing i Bremen (RWY27) Centerline vil eg si Parkert i Bremen :cool: Når eg først er i gang slenger eg ved et bilde eg tok på innflyging til Værnes (fikk ikke fullført flighten grunnet skolen ) Synes det var ganske kult eg Sorry for de Vatsim greiene i hjørnet... glømte å fjerne de Med det bildet sier eg takk for meg, og som sagt håper dere liker de og legger igjen en liten kommentar Mvh Benjamin Hennes PS! Legg spesielt merke til Nidarosdomen ved vingetuppen på det siste bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Oi dæven flotte bilder, går ikke denne grafikken litt hardt utover maskina di? Også med tanke på anti-aliasing som også så ut til å være ganske høyt Men uansett flotte bilete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 oj, den positive responsen hadde eg ikke ventet , men det var kjekt du likte de... Kjører sikkert 30-40 frames på de bildene... Maskinen består bla av: quad core Q9650 (3,0) og ati radeon 4890 Synes du eg bør fortsette å legge ut bilder av FSX?? Dette var egentlig bare en test Mvh Benjamin Hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fin grafikk ja! Ikke noe i veien for at du legger ut fler bilder da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 LAST NED!! Så får du skikkelige paints. Ellers greie bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for det Mats... Er det 2 bilder dere ikke kan se??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Stemmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Har nettopp reinstallert FSX så har ennå ikke tatt meg tid å innstallere paints til flyene... Har blant annet en pakke med 30 paints til boeing 737 og SAS liggendes på pc'en det geniale me den pakken er at du bare trenger å velge kor FSX ligger på pc'en og vips har du 30 nye EDIT: No skal det gå ann å se alle bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja absolutt! Bring the pictures on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.