K J Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (...og ja, på de sidste to billeder var pludselig cargo-pod'en blevet monteret...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hah! trodde først de var ekte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Knallfine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dette er FSX grafikk på sitt beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har savnet bilder fra deg, Kristian. Helt sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lot meg lure av det første bildet jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Lund Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Utrolig bra, aner et snev av misunnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 FSX - the way its suppose to be played and showed off! Real as it`s get, sykt bra Kristian, noe av de feteste bilder jeg har sett her inne på forumet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mistenker litt photoshop her..litt kontraster?. Jeg ser hvertfall at alle mine bilder må en tur innom. FS er veldig "flat" i bildesammenheng Men bildene er jo helt knall!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.