Gå til innhold

Problem med VATSIM!

Benjamin Hennes

Anbefalte innlegg

Hei!

Har spilt fsx i mange år no, men er fortsatt helt blank når det gjelder fsx og vatsim. Har registrert meg der og innstallert fscopilot og fsinn, men problemet er at når jeg har tastet inn en ip adresse og etterpå trykker på den knappen ved siden av vatsim i fs control panel så skjer det ingenting. Første gang eg gjorde det logget han seg på og eg kunne se de norske atc'ene i menyen, men etter det har ingening skjedd.... Noen sjeler her på forumet som har et klokt svar å komme med??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSInn har noen rare egenskaper som det tar litt tid å bli vant til. Feks så er server lista tom selv når du trykker på rullegardin knappen. Du må selv bare paste inn en ip til en server - jeg kan legge inn min server liste her når jeg kommer hjem fra jobb. I tillegg er det ikke noe "OK" knapp å trykke på. Når IP'n er på plass trykker du bare i krysset nede i høyre hjørne slik at du lukker vinduet. Deretter, hvis brukernavn, passord og callsign er riktig, kan du bare trykke på der det står VATSIM i FSInn Control Panel, og etter kort tid skal den lyse grønt, og du vil høre et "ding dong".

Then you should be all set to go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg har skrevet inn riktig brukernavn og passord, men må eg ha det samme callsignet i BASIC innstillingen og i net specific callsign... som sagt så gikk det første gan men etter det pastet eg inn Europe c2 serveren og trykket x nede i hjørnet og prøvde og connecte men det eneste som skjedde var at vatsim navnet ble rødt... Irriterer meg! :( Ps! det som og skjer etter eg har skrevet in IP`en så skifter den tilbake til den som er der når eg begynner FSinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...