Jan Arild Gjemble Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, dette var altså resultatet jeg så og meldte fra om til tårnet. Fred sto der med motorbrann og gnistsprut fra tail. Like etterpå ankom ble det slått full alarm og alt med sirener ankomt. Fred i en B748 (men egentlig i en B707). Øystein bortgjemt i en liten Extra for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 :grin: Stilig,kult bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tok med seg en bagasjebil i motoren eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Slenger med noen bilder jeg også fra dagens tur. På Gardermoen med Jan Arild På vei ned til Amsterdam med Jan Arild på slep Over Nordsjøen i ny paint. Tett ut fra Amsterdam. Øystein turner vekk. TCAS'en gikk helt bananas her. Vel nede på Munchen. Og så kom sistemann Jan Arild som hadde tatt sg en liten sightseeingtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 WOW, når jeg så disse bildene fikk jeg utrolig lyst å fly FSX No kidding! Det bildet på Gardermoen med høstrærna og fjell i bakgrunnen = helt nydelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette er vel ikke AoN Gardermoen Fred? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jo tror nok det er AoN Jarle Gardermoen X har ikke kommet ut enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 joa.. vet jo det.. men var så ulik min AoN GM kanskje andre settings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har du Gardermoen ground textures? De finnes på biblioteket her inne, da slipper du at det ser ut som en ørken rundt flyplassen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har photoscenery rundt GM ja, og alt ser flott ut på for min del.. men synes terminalen hans var noe ulik min.. men sikkert bare jeg som ikke er våken ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er AoN Gardermoen med fototexturer i bunnen. Settings er på fullt alt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. oktober 2010 Artige bilder, både Jan Arild og Fred. Har dere utvidet onsdagsturene til å gjelde hele uka nå :grin: ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.