Ragnar Egeland Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oppdatering Microsoft Flight Link http://www.microsoft.com/games/flight/ Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser lovende ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 25. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har de i alle fall bekreftet at det blir for PC og ikke for xbox som jeg først fryktet. ------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes det bare så ut som FSX jeg, ikke særlig imponert enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes det bare så ut som FSX jeg, ikke særlig imponert enda Jeg er faktisk enig, med unntak av "soft shadows". Jeg følte ikke behov for å ta bølgen. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 - Nå kan det ikke bli verre, sa pessimisten. - Å joda, det kan det! svarte optimisten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.