Gå til innhold

NAX dokumentar


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Takker for det! Det er akkurat det som er meningen! Det er en takk for hjelpen, at folk støtter opp om slike prosjekter vil jo gjøre at det lar seg gjøre igjen, og da kanskje av andre.

 

Det skal ikke mye til før noe går galt, men det virker som de folkene jeg har snakket med som har fått filmen er utrolig fornøyde, og det gleder meg jo veldig. Det er det som er hovedhensikten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Kjempe jobb, flott film......jeg gjør noe som er nesten det samme, søk på gofitheman på youtube, men det er gratis, for dere som ikke kjøper video, noe jeg anbefaller. Agnor er en flott kar og en dyktig proff kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott film, Agnor.

Det eneste jeg har å utsette er at menyen kunne ha vært lagt opp på en mer logisk måte (Det som sto øverst i innholdslisten på coveret lå først i menyen, osv.), samt at det hakket som ¤&!/"&¤ etter landing på SVG.

 

Setter også pris på at du vil gi et plaster på såret til de som har problemer med hakkingen.

Personlig kommer jeg nok til å kjøpe en ny DVD (sure penger, I know), men når jeg har betalt nesten 350 kroner for en film, så er lysten til å sitte med et eksemplar med feil veldig liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan det være at du har du misforstått. Den tvilen må jeg oppklare øyeblikkelig. Det var snakk om den delen som var feilrenderet, altså 3 minutter og 50 sekunder. Vi snakker ikke om hele filmen her, bare så enhver tvil er fjernet.

 

 

MEN; når det er sagt:

Jeg legge en erstatning av den berørte delen offentlig nå! Så har jo de som ikke har kjøpt denne også noe å se på i mellomtida :)

 

De som har kjøpt denne får i tillegg til denne erstatningen online, hele OSL SVG i HD (online, stream, ved hjelp av kode). De som har berørt DVD, blir kontaktet i fremtiden for kode.

 

Håper mitt ekstra bidrag settes pris på og taes som et tegn på min ydmykhet. Jeg ønsker helt klart at folk skal være fornøyde med DVD`en!

 

 

 

La imidlertid opp den berørte delen nå, i DVD kvalitet, så alle kan se den på skikkelig måte.

 

Mediastream, 480 DVD PAL

 

 

Enjoy everyone!

 

 

 

 

Jeg ønsker alle en riktig god helg, og kos dere med filmen, dere som har fått den! De andre bør være i posten hvert øyeblikk!

 

 

Jeg takker for tålmodigheten og synes det har vært helt fantastisk å fått vært med på å lage en av de få norske cockpit-filmproduksjonene og selve formålet med denne filmen er å dele noen av de fantastiske minnene jeg har fra tiden i cockpit forskjellige flyturer.

 

For meg som flyinteressert så er det og forblir det noe spesielt det å sitte der fremme med all den teknikken, kunnskapen, dyktigheten og det som er. De som flyr er for meg, noen svært kompetente folk man gjerne kan se opp til.

 

 

Enjoy filmen alle sammen, og ha en riktig fin helg!

 

 

 

NB! Ser at serveren er ikke stabil ennå, så det vil være mange som vil få opp "Page not found" etc, ikke fortvil, det har vært store problemer på serveren de siste dagene, grunnet domain transfer. Jeg har byttet host på agnorbertheussen.com grunnet at den forrige ikke ville tillatt den trafikkmengden vi nå får behov for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anders

 

Feilen vil bli rettet opp. Alle de neste platene som går ut derfra er uten denne feilen. Hakkingen varer i 3 minutter og 50 sekunder på siste delen av OSL SVG legget. Foruten det er platene og cover og alt toppers! Jeg er lei for det som skjedde, men ikke noe å gjøre med i ettertid.

 

Er ikke så lang tid til det med HD video erstatning er på plass. Må få en løsning til å sende ut mail til de som har bestilt denne. Trenger hjelp fra Dag her, når det er på plass, så er vi i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ønsker å reklamere på platene, skriv en PM til meg, oppgi adresse og kjøpsinfo, så vil platen erstattes mot tilbakelevering av DVD til min adresse. Jeg tror det er mest ryddig at vi tar det over PM, så blir alle fornøyde.

 

Jeg tilbaketrekker meg litt fra denne tråden, da jeg anser problemet som løst - både med erstatning av DVD for de som ønsker det (går veldig ut over prosjektøkonomien, men skal prøve å få til det for de som ønsker) og HD erstatning for de som ønsker dette som løsning.

 

Dere vil bli underrettet status på HD-klippet og kontaktinfo for å få tilgang på kode på siden www.agnorbertheussen.com etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på bølgen her med litt kritikk.

 

Menyen var litt mangelfull, det burde vært en option for "Spill av hele filmen".

 

Jeg irriterte meg også over at det var mye som manglet, det ble litt for oppstykket slik at det ble vanskelig å holde tråden i hvor man var hen til enhver tid. Har en mistanke om at kamera har vært stanset der hvor det mangler. Vil tro det er lurest å la kamera filme hele tiden slik at man ikke går glipp av ting som skjer plutselig og uventet så sant man har kamera med minne nok til det selfølgelig.

 

Andre ganger kan man se det blir gjort ting i cockpit, men det er ikke avbildet, det sker utenfor der linsa fanger opp. Jeg sitter og snur på hodet (innlevelse og vant til å bruke TrackIR hehe), men får ikke sett det jeg vil se, jeg bare hører det skjer ting.

 

En siste ting jeg vil nevne er at jeg misliker når filmen slutter på taksebanen. Du har brutt av litt for tidlig, jeg skulle helst sett complete shut down procedure på minst én av legsene. God dekning på receiving aircraft procedure er også ønskelig.

 

Jeg håper ikke du tar dette negativt, men som konstruktivt.

Veldig bra at du har intervjuet pilotene og spurt de litt ut. Også positivt med tekstingen da det til tider er litt vanskelig å få med seg hva som blir sagt.

Jeg håper å se flere filmer av deg, men ser helst da at noen av mine ønsker er oppfylt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter litt opp på nevnte kritikker, velment selvsagt. Hadde også vært spennende om du fikk med litt mer av håndsignalene når interphone ikke funka, da det ikke er helt hverdags ;) (Jeg synes det sprita opp opplevelsen litt når interphonen på 737'n jeg satt på med til Barcelona ikke funka, litt stilig å se håndsignalene anvendt)

 

Må få legge til at jeg ellers er svært fornøyd med kjøpet, du har gjort et solid stykke arbeid her, særlig siden dette er din første film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, selv om jeg har sett større hollywood produksjoner enn denne, så er jeg godt fornøyd, for det er ofte mer jobb enn man skulle tro å lage film.

 

Med tanke på filming og vinkler; ofte måtte jeg få pilotene til å flytte hender og annet utstyr for å få bra innsyn i hva som skjedde, spesielt under oppstart (store flows) og bruk av EFB med kartene. Til en eventuell neste film så vil jeg tenke litt på hvordan jeg kan få til å vise det spesielle, eksempelvis signal gitt med hender, når intercommen ikke fungerte. Litt spesielt var det jo, i en tid der man er vant å se de bruke intercom til det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...