Morten Nelson Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Deler et par bilder fra Oleg Maddox som ble lagt ut i går. Kommer nye oppdateringsbilder hver fredag på det offisielle 1C-forumet for de som måtte bli mer interessert i utviklingen av Storm of war. Flyene trenger vel ingen introduksjon håper jeg! Flysimmenes Gran Turismo 5 begynner å se bra ut. Håper det ikke blir alt for lenge til resten av oss får tatt oss en tur over kanalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ... Den spitten der kunne jeg tenkt meg å prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tveten Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Her kan man kjenne lukten av "primer"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sykt bra, håper bakke grafikken er like imponerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nice! Skal bli spennende å se hvilke spitfire varianter som er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 24. oktober 2010 Dæææsken, no vart eg skræmt !! Lenge siden det har vært noe nytt om denne simmen, og dette ser jo rimelig fantastisk ut. Håper lyd og flightmdl holder samme nivået, så kan det hende flere blir skræmt......... Forresten, hvis planen ikke er forandret, så handler det om "Battle of Brittain", og da er det tidlige utgaver av både Spit og Me-109 ( og muligens Hurricane). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Link til 1C / IL2 / Storm of war forum Finnes masse screenshots der. Som sagt legger Maddox ut nye bilder hver fredag. Krever registrering for å se bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Blir sykt bra, men blir trist uten IL2. Ellers kommer det vel flere fly etterhvert ? For all del, visstnok kan vi endelig bruke 20mm mot skip, så Bf-110 kan by på utfordringer:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.