Gå til innhold

Hvem reiser til FSWeekend i Lelystad?


Vidar Eggen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Årets tur til FSWeekend i Lelystad nærmer seg raskt!

Jeg synes vi skal lage oversikt over hvem som blir med, reiserute og bosted.

 

Brukere av dette forumet bør benytte anledningen til å treffes! Lørdagskvelden foreslås som tidspunkt for felles bespisning med tilbehør.

 

Jeg kan godt lage navneskilt som i fjor. Geir P. kom med et utmerket forslag om å ta med brukernavn og avatar man bruker på internasjonale fora på skiltet. På den måten burde det være enklere å komme i kontakt med folk man ellers bare utveksler innlegg med.

 

... og hvis noen ikke vil offentliggjøre sine skumle planer på det åpne internettet, kan de avsløre dem til meg på PM.

 

Mine reisedata er som følger:

 

OSL-AMS SK821 5/11 08:30. Bor på hotel Marktzicht i Harderwijk

AMS-OSL SK828 7/11 18:55.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Johnsen

Jeg reiser fredags morgen med SK821 og drar tilbake søndag med DY1257.

Bor på Marktzicht.

 

Er det noen som har tenkt å overnatte på Gardermoen natt til fredag?

 

Mvh

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To welcome you all to EHAM/AMS next friday, I arranged (ahum) something very special for you :

 

Quoting www.luchtvaartnieuws.nl:

SCHIPHOL - De Boeing 787 Dreamliner komt op 5 november naar Schiphol. Het nieuwste toestel van Boeing is bezig met een reeks testvluchten. De Dreamliner vliegt eerst vanuit de VS naar Parijs om op 5 november in Amsterdam te landen. Een dag later vertrekt de kist weer.

 

translate.google.com:

SCHIPHOL - The Boeing 787 Dreamliner er den 5. november til Schiphol. Boeing nyeste enheten er opptatt med en rekke test flyreiser. Den første Dreamliner fly fra USA til Paris den 5. november i Amsterdam land. En dag senere, forlater kisten igjen.

 

For those who know me a little: no, I'm serious ;-)

I'll try to update you on ETA and where it will park!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg tror nok det dukker opp noen bilder etter hvert, men det var en god del nye godsaker for oss cockpitbyggere på årets FSWeekend.

 

Det jeg så mest på, var at:

CPFlight viste et nytt Fire-panel til B737, og andre moduler som de lager i samarbeid med Engravity.

SimWorld-gutta viste et komplett MIP med samme gode kvalitet og lave prisnivå som sine Overhead-paneler.

Revolution Simproducts viste sin nye B737 Yoke med force feedback. Den finnes både som enkeltstående produkt, og i dual configuration med mekanisk link mellom enhetene.

 

Felles for dem alle var at de såvidt hadde fått nyhetene ferdig til messen, og at websidene derfor ennå ikke er oppdatert. Vi får følge med i de neste dagene for å lese detaljer.

 

Det var en god del kredittkort som gikk berserk i løpet av helgen, ikke minst norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har jo forstått at jeg desverre gikk glipp av en vellykket sosial FSWeekend, men får ta det igjen ved neste korsveg :cry:

 

Skjønner at det var mange nyheter rundt B737 for cockpitbyggere, men var det noen godsaker for en som ikke er fult så tradisjonell (les b737) :grin:

Har jo hvert heller tynt (mildt sakt) med godsaker til B777 på tidligere FSWeekender. Noen endring å spore i trenden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...