Mads Hjemmen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har forsåvidt prøvd å melde meg inn i dette airlinet jeg og, men jeg stoppet når jeg fant ut at man må filme flyging. Teit spør du meg, men meg om det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg stoppet også opp da jeg kom til videoen. Default fly? Sverige? Meldte meg inn i Virtual Norwegian istedenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er vel den samme flighten som jeg måtte gjennomføre for mange herrens år tilbake - litt oldschool kanskje, men om man virkelig vil fly for SVA, så gjør man det. Kanskje det er en effektiv måte å kun rekrutere de som virkelig ønsker å være medlem, og ikke bare "listemedlem"? SVA er vel også en av de få VA'ene jeg kjenner til som faktisk har hatt rekruterings stopp over en lengre periode pga. medlemsmassen og søknadsbunken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Treff på Entry Point North, Oxford simulatorene i EKCH sånn hvert 3-5år gjør at det er verdt filmen. Og man melder seg ikke inn i Klanen om man er Lillestrømgutt. Noen liker SAS best andre Norwegian. Er man litt ivrigere på de hvite flyene enn de rød så er det vel også større iver etter å være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Faye Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Siden jeg er litt "gammeldags" i min smak av flytyper (MD-80) passet det meg ypperlig å forsøke og bli medlem av SVA. Dette tok meg en kort formiddag, deaktiverte Arlanda add-on sceneryet jeg har, og tok den, (ja ræva) B738 maskinen og fløy til Arlanda. Ble medlem uten problem etter noen dager. Men klart, all hobby handler også om smak og prioritering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.