Gå til innhold

SAS Virtual?


Andreas Stangenes

Anbefalte innlegg

Er vel den samme flighten som jeg måtte gjennomføre for mange herrens år tilbake - litt oldschool kanskje, men om man virkelig vil fly for SVA, så gjør man det. Kanskje det er en effektiv måte å kun rekrutere de som virkelig ønsker å være medlem, og ikke bare "listemedlem"? ;)

 

SVA er vel også en av de få VA'ene jeg kjenner til som faktisk har hatt rekruterings stopp over en lengre periode pga. medlemsmassen og søknadsbunken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er litt "gammeldags" i min smak av flytyper (MD-80) passet det meg ypperlig å forsøke og bli medlem av SVA. Dette tok meg en kort formiddag, deaktiverte Arlanda add-on sceneryet jeg har, og tok den, (ja ræva) B738 maskinen og fløy til Arlanda. Ble medlem uten problem etter noen dager. Men klart, all hobby handler også om smak og prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...