Svein Tore Duås Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har nå vært i besittelse av ATC simulator fra Aerosoft siden den første gang ble utgitt for ca 2 år siden. Simulatoren blir stadig bedre og nå etter noen ukers intens jobbing med Speech reconition, har jeg endelig kunne slippe å bruke tastature. Dvs. At istede for å bruke tastaturet bruker du mikrofonen til å gi kommandoer.. Litt artig når sier "South West 465 , Fly ILS approach runway 3", så svarer jaggu piloten også "Cleared ILS South West 465 ".. Ca 95 % av alle mine kommandoer blir nå gjennkjent mot ca 50 tidligere. Pga dette så er det akkuratt som at jeg har fått en ny sim i huset. Er det noen andre der ute som er i besittelse av denne simulatoren, det kunne vært artig å høre hva dere har fått til ang Speech reconition? Jeg stiller også gjerne opp med mine tips for å få dette til å funke.. Info ang ATC sim finner du her http://www.atcsimulator.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har simulatoren. Men jeg får ikke helt til den der Speech Recognition. Noe tull med lydkortet mitt så den virker ikke. Får vel se litt mer på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja, jeg har denne simulatoren jeg også. Men jeg har ikke sjang i havet til å få til å snakke til flyene. Jeg har prøv det, men det ser ikke ut til at flyene vil lystre til meg. Men, men.. Jeg trives nå best bak spakene utansett jeg da. Men hvis du har noen gode råd til meg så skader det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.