Kenneth Sivertsen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 En oppfølger til åttitallsklassikeren «Top Gun» med Tom Cruise er nå under planlegging. Investor og initativtager er en fly- og filminteressert milliardærsønn. Kilde / mer info http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7335595 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gjerne for meg, så lenge flyscenene blir bedre enn i Top Gun :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mener dette har vært oppe tidligere også, men samme kan det være. Jeg har ikke stor tro på et slikt prosjekt, og flyscenene blir sikkert standard og kjedelig CGI i stedet for at man bruker ordentlige maskiner. Men vi får se, det hadde jo ikke skadet om det kom en god flyfilm for en gangs skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Prøv heller å se "The Final Countdown". Har den på både DVD og Blu-Ray. Sistnevnte er en god restaurering av originalen, og har som et pluss intervju med Jolly Rogers skvadronen, som fløy i filmen. Nix CGI der, kanskje bortsett fra en fancy tidsstorm som bringer USS "Nimitz" tilbake til rett før angrepet på Pearl Harbour. Kinkig situasjon, morosam film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Prøv heller å se "The Final Countdown". USS Nimitz forsvunnet i stillehavet,het vel filmen i Norge. Jeg husker den godt!Artige luftkampscener med F-14 og Zeroes. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Enkelte filmer burde kun vært lagt en av, men det kan jo bli spennende for det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jepp, oversatt til noe tungvint på Norsk ja, som jeg var for lat til å nevne. Kjøpte min rett fra USA (Amazon.com), da noen av de første BD filmene likevel var sonefrie. Liker også scenen der vår mann blir filleristet på vei til Nimitz, og han der tullingen skravler hull i hodet på ham samtidig :grin: En film jeg godt kan se om og om igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 +1 og man må ikke glemme Martin Sheen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.