Paul-André Tilrem Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 I dag ble det ikke lagt opp noen fastlagt rute som vanlig, men heller litt rekreasjon og utblåsning på Edwards AFB. Var et salig lag som stillte opp med forskjellige flytyper, alt fra Tighermoth til F-16. I tett formasjon sammen med Øyvind. Snag i flymaskina krevde flybytte. Her er det noen som er på "sightseeing". Mye hard flyging går hardt utover fuelmengden, så en landing var nødvendig for å lete opp noe drivstoff Tormod i nyvasket maskin Og vi leter, og vi leter. Christian i noe skikkelig gammelt. Takk for en artig kveld, og vi møtes igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Meg Christian? Jeg hadde F-18 Hornet egentlig da, vet ikke hvilken flytype på bildet der engang Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Det der er en Me-262 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Slenger inn et bilde jeg tok fra dagens samling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Stllte først med Bristol Beaufighter MKVI-F, men etter en prøvetur.... ..... så det ut som jeg ble alene med propeller. så jeg skiftet til en med to primuser. Her gikk det fort og tett. Bjørn i positur. Fuel ble til slutt en mangelvare og det slutta med deadstick landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Slenger inn et bilde jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2010 Farskens tykjepelka, dåkker måtte selvsagt komme rekende til hjemmebasen min den kvelden æ ikke var hjemme :cry: . Jaja, artig å sjå at dåkker hadde det gøy :grin: . Kem e hain derre Kjell, han virker ny her i "klubben" :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 """Kem e hain derre Kjell, han virker ny her i "klubben"""" Han tur æ e en blodfærsking og en raring. Sniker sæ inn på ditt området på den der måten. :sick: :cry: :cry: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2010 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.