Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ble noen timer med DCS:Black Shark mens jeg venter på at DCS:Warthog lastes ned. Tok noen bilder også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Cool Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ser jo ut som du har fått et skikkelig tak på haien, godt det var noen som klarte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Aaah! Herlige bilder, la oss bare håpe at det ikke går for lang tid til det kommer en kompabilitets patch til Black Shark slik at vi kan koble sammen BS og A10C Likte spesielt blinkskuddet du hadde fått med SAM'en som eksploderer i chaff/flares din. Har selv hatt mange timer i MP sammen med kompiser i BS, noen av de er dokumentert i linken som finnes i sig'en min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fine bilder, det må jeg si! Får du ut noen bilder av A-10'en også? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Har fått tak på Ka-50'n ja Fredrik. Men det har blitt mange korte rotorblader opp igjennom tidene :grin: Har ikke fått flydd noe særlig A-10 ettersom betaen er veldig buggy (gleder meg sykt til full release!), men en nærmere kikk på damage-modellen har jeg da fått: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.