Ole Helberg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tenkte jeg skulle kjope et tilskudd til samlingen min I dag. Har alltid hatt en kanskje spesiell interesse for S3b Viking Fant den pa nettet men nar jeg sa nermere pa bildet matte jeg le litt. Ser dere det samme som meg? Aviation megastore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pylon item står feil vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva er det du sikter til? Halen? Fuel tanken med propell forran? Hvis det er venstre pylon du sikter til, så er den helt riktig. Det er en Buddy Tank, brukes for å fylle drivstoff til andre fly i luften. http://media.defenseindustrydaily.com/images/AIR_S-3_Viking_Launch_lg.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei Per kristian og takk for sist. Blir det London pa deg neste ar ogsa. Det var venstre Pylon jeg tenkte pa. Spors om ikke darlig modellering lurte meg litt der. Ser ikke spesiellt bra ut pa modellen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dersom jeg får jobb hos Jula blir det nok London tur til neste år også ja Skal være enig at de ikke ser veldig bra ut på modellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det der er ikke en buddy tank spørr du meg, det er en som har hatt en skikkelig tur på byen før han monterte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Se på nederste bildet, du ser den er flat bak i motsetning til høyre pylon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.