Ola Haldor Voll Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dumt det ikke går an å endre innlegg for å legge til nye bilder. Menmen... Tok meg tid til å suse innom Finn.no sin karttjeneste og få lagd en ny bildefil til modelleringen. Finner riktig mål i Google Earth og matcher bildet opp mot målingen og begynner da å modellere etter mer eller mindre riktig skala. Har tatt meg litt tid til å slenge inn noen smådetaljer som jeg ikke gjorde sist gang. Alt i alt rundt et par-tre timers arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Snakker vi nytt scenery eller er det bare hobbyprosjekt, ser hvertfall ganske bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvem vet.. Morsomt å modellere litt igjen i alle fall. Tekstur er vel min største fiende - det å lage modellene er derimot veldig morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da sliter vi med det samme Har jobba litt på den samme flyplassen selv, men får se om jeg gjør noe videre med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette ser meget bra ut, men jeg regner med at det blir til X-plane. Texturering kan være ganske givende noen ganger, men en stor del av tiden går med på å retusjere vekk uønskede objekter samt rette opp for objektiv forvrengning. Det kan være dødskjedelig i lengden. Det jeg trives minst med er alle operasjonene man må igjennom før det man produserer er trygt inne i fsx. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir X-Plane ja. MSFS har jeg ikke rørt på flere år, og slik vil det nok forbli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.