Gå til innhold

Pensjonist med flydilla


Kjell Martinsen

Anbefalte innlegg

UTDRAG:

forumets deltakere hadde laget opptak av samtalen mellom presidentens fly ”Airforce One” og bakkekontrollen da president Clinton besøkte i Norge i november i 1999. Når jeg skal ut å reise

 

Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net

 

Takk

 

tøft innleg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjell!

 

Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig "[smil]" ) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt!

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Sondre Aabø:

Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net

 

Takk

 

tøft innleg

Og viss du hadde gdda.. sendt det til torsein@virtualnorwegian.com og? "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Roald Hansen:

Hei Kjell!

 

Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig
"[smil]"
) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt!

 

Hilsen Roald

Undertegnede skaffet han iallfall en kopi av bladet (hvis jeg ikke husker heilt feil "[blink]" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Sondre Aabø:

UTDRAG:

forumets deltakere hadde laget opptak av samtalen mellom presidentens fly ”Airforce One” og bakkekontrollen da president Clinton besøkte i Norge i november i 1999. Når jeg skal ut å reise

 

Jeg vil gjærne høre den er det noen som har den og kan sende den til meg på fly@halden.net

 

Takk

 

tøft innleg

Og til borge@heltreidar.com hvis du er grei "[smil]" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roald Hansen:

quote:

Hei Kjell!

 

Jeg sitter med SAS Magasinet nr 11 November 2000 foran meg. Har du (bare sånn tilfeldig ) tatt vare på det du også ? Det er ikke verst å få plass i innholdsfortegnelsen med ingress!! På side 23-24 finnes artikkelen "Gratistur til Los Angeles" med 777'en. Også denne står seg godt, meget godt!

 

Hilsen Roald

Jeg er helt enig! Den artikkelen i SAS Magasinet nr. 11 2000 (med Silje Nergaard på forsiden), inkl. den som Kjell presenterer i denne tråden er glimrende forfattet! Det er sååå gjenkjennelig!

 

Takk, Kjell "[smil]" .

 

[ 08.10.2002, 11:08: Endret av: Olav M. Rønningen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...