Stein-Ove Rud Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har et EVGA GTX285 kort tilsags, kjøpt hos Komplett mai 2009. Pent behandlet og ikke skader av noe slag. Edit: Pris ved kjøp Mai 2009, kr. 3550.- (EVGA GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "SSC" 2xDVI, HDCP, Core 240, Graphics Plus, 3D Stereo) Spec finner du her Kom med et greit bud på PM... Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mye enklere og gi bud hvis du skriver hva du ga for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Edit: Kortet er fortsatt tilsags!!! Ingen som som kan tenke seg og komme med et bud? Bedre og få noen kroner for det enn at det bare blir liggende og støve ned her. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva med Kr.1200.- Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har en GTX260 fra før. Hvor mye bedre ytelse med GTX285? EDIT:Har det vært overklokket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ikke klokket denne, (ferdig klokket fra fabrikk) Noe kjennskap til GTX260 har jeg ikke så der kan jeg ikke svare deg.. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har et maken kort selv som jeg vel betalte rundt 4000 for da det kom ut og kan bare si at det er et Kongekort stabilt og ferdig overklokka fra fabrikk derav SSC= Super Super Clocked. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 SOLGT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.