Jack J Jackson Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 http://www.microsoft.com/games/flight/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det bare meg eller viste siste film dårlig grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bare deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spent på hva som var så dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sett i forhold til FSX og FS9 var det ikke særlig oppløftende å se (det lille vi så da..) Håpet liksom noe mer i retning av første teaser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo Erlend Sund Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er jo uansett snakk en simluator som er i pre-alpha så det vi ser her er langt fra ferdig (personlig tror jeg dette er renders), uansett virker det som et kraftig løft fra det vi fikk med release-versjonen av FSX , krysser fingrene for at den fremdeles er åpen og SDK blir tilgjengelig.. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Støtter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja jeg gleder meg ihvertfall. Håper bare de har lært et og annet om performance nå som de har hatt pause noen år.. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Og jeg får ikke sett, har tydeligvis en for ny Silverlight..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 22. september 2010 Members Del Skrevet 22. september 2010 Leste i FAQ`en, og slik jeg leser det, så har MS oss gamle simmere i tankene sine enda. Tror vi har noe å glede oss til uansett hvordan resultatet blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spent på om de har gjort alt på nytt fra bunnen av, eller om det bare er nok en dårlig optimalisert rehash av gamle versjoner. Jeg tror forøvrig også som Jo Erlend at dette bare er renders, og ikke in game. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er redd for at dette er en render slik som den forrige, men får vi den belysningen, de skyene, solstråler gjennom skyene, de trærne osv. så skal iallefall jeg være fornøyd med grafikken. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.