Tom Knudsen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja ja, må gi ut noen bilder jeg også da med installert FSX på maskina, ironien er jo at nå som jeg har kjøpt ny harware må jeg installere hele skiten på nytt igjen.. Godt jeg har en god mal å gå etter nå.. Rød tekst i topp er intensjonal og alle bildene er tatt over Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fint dette Tom Gleder meg til bilder etter tweaking og en haug med addons :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Gleder meg til ny hardware helt klart.. Du skal ikke tweaker mye i FSX, jo mindre jo bedre faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tom du har skjønt det. FSX på en maskin med Win7 så bør man tweake minst mulig. Flotte bilder btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du skal ikke tweaker mye i FSX, jo mindre jo bedre faktisk Kommer helt annpå hva slags hardware du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Basert på hva? Dagens maskinpark er jo selvsagt ikke optimal for FSX, det har jeg sagt tidligere og står fremdeles med at FSX ikke er maksimal før 2011. Men om du ikke har noe verre maskinvare en dualcore E8400 og 4GB minne og f.eks et 4570 kort så nei, du trenger ikke tweake stort for å få en FSX som fungerer fint med god grafikk. Kjørte FSX greit med 1950XT og E8300 kort jeg, 3GB minne i XP PRO var cluet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Well... Jeg har nå E8500 @3.9 Ghz 4 GB RAM. Og et GTX 280 OC version. Vil ikke si at jeg har tweaket mye! Men, er mye mer fornøyd med simmen både visuelt og FPS'n enn det den var på starten Hvis du skal ha en pc som er ca omtimal i 2010, for FSX så må du nok ut med en del tusen, Tenker jeg 6 kjernes CPU og toxic kortet fra ATI+ SSD..etc. Tenker høyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 FIne bilder nettop instalert FsX nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Tenker høyt Ikke dum tenkning det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.