Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Dette er en forsettelse fra tråden: Detroit, Chicago, Minneapolis og Fargo/Moorhead! DELTA AIR LINES Flight 264 - SkyTeam Alliance Minneapolis/St. Paul Intl (KMSP/MSP) - Amsterdam, Schiphol (EHAM/AMS) Airbus A330-300 N803NW Flytid: 8 timer og 45 min Denne flighten ble flydd parallellt med den ekte flight 264 fra Minneapolis til Amsterdam. Rute, Fly, Gater osv er hentet fra FlightAware.com Klokken er 0640pm lokal tid og det er en time til avreise! Som den ekte flighten, står vi også på Gate G8 i Minneapolis [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MgpzUo_kbFY Vi pusher ut, mens passasjerene ser på Safety Demo'en på skjermene! Vi har blitt pushet og takser til bane 30L. Det ble en forsinkelse på 20 minutter, grunnet en liten teknisk feil! Status: Taxiing (Pushed from gate 10 min ago) Linet opp bane 30L og er klar for take-off! Vi har fått luft under vingene! Minneapolis/St. Paul Intl sine websider oppdateres til at vi har departed! Stiger ut fra the Twin Cities! [video:youtube] Før vi starter In-Flight Entertainment systemet, vises en kort dokumentar om "The New Delta", som handler om selskapet etter det ble slått sammen med Northwest Airlines som til vanlig ville ha flytdd Minneapolis - Amsterdam! Radaren har plukket oss opp! Vi har kommet oss opp på marsjhøyden på 38,000 fot og suser gjennom natten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Solen står opp og vi nærmer oss Nederland og Amsterdam! Schiphol viser at vi er forventet inn 25 min etter rutetid Passasjerene sitter behagelig baki kabinen og blir servert frokost! 40 minutter til vi er fremme! Vi får første øyekontakt med kysten av Nederland gjennom skydekket! Igjen over bakken! Atlanteren er krysset! Svinger oss inn mot finale 18C Radaren viser 2 minutter igjen til landing! Velkommen til Amsterdam, Schiphol! Takser til gate 20 på E-pieren Og der var brakes set to park! Vi er fremme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Passasjerene avboarder.. Landing ble 11:01, 21 minutter etter rutetid! Da takker jeg for meg, på vegne av Delta Air Lines og Sky Team Alliance håper jeg dere likte denne serien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Likte ? Det kan du trygt si Faktisk fantastisk bra presentert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Flotte bilder:) Alltid kvalitet når du poster bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fantastisk! MSP er en fantastisk flyplass, har vært der selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bilde 7 var bra, flott story Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Wow!!! Kanon bra bilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Helt utrolig bra, bilder, info og alt klaffet så utrolig godt sammen! Veldig, veldig bra! Håper virkelig vi ser flere slike poster fra deg igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Tusen takk for kommentarer, folkens! Inspirerende Da jeg satt meg ned for å lage denne rapporten var jeg i simmen allerede landet i USA igjen. Så skal nok klare et par til slike poster om folk vil se! Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nice story og fine bilder. Og ikke minst, helt rett valg av flyselskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Flott reportasje! Fikk lyst til å teste en flymaskin over dammen nå, men vet ikke åssen. Har 744 og MD11 på langrutefronten. Noen som kan gi meg tips ang jumboen kanskje? Skal ikke se bort i fra at det blir neste mål med simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fine serie dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.