Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fortsettelse fra tråden: Med KLM over dammen! Etter landing i Boston ble det en dag fri til å kikke rundt i byen! Neste dag var det klart for videre reise inn i det amerikanske innlandet! Fikk følgende rute utlevert: Boston Logan Intl (BOS/KBOS) - Detroit Wayne Intl (DTW/KDTW) Detroit Wayne Intl (DTW/KDTW) - Chicago O'Hare Intl (ORD/KORD) Chicago O'Hare Intl (ORD/KORD) - Minneapolis/St.Paul Intl (MSP/KMSP) Minneapolis/St.Paul (MSP/KMSP) - Fargo/Moorhead Hector Intl (FAR/KFAR) Fargo/Moorhead Hector Intl (FAR/KFAR) - Minneapolis/St.Paul Intl (MSP/KMSP Alt lå klart for en flott dag i innlandet! Velkommen ombord! Northwest Airlines - A part of Delta and SkyTeam Boston Logan - Detroit Wayne Airbus A320-200 Klar på stand i Boston for en rutineflight til Detroit Vi blir pushet 10 min før rutetid og starter taxiing til aktiv bane! Line-Up! Vi er i lufta igjen! Klatrer pent og pyntlig til cruise Etter ca timen og 30 minutter er vi på innflyvning til Detroit! Welcome to Detroit Wayne Intl Airport. Thank you for choosing Northwest Airlines - A part of Delta! Parkert og stenger av maskinen! Vi kommer oss ut av maskinen og spaserer gjennom terminalen til neste gate og neste flight! United Airlines til Chicago O'Hare! United Airlines - A member of the Star Alliance Detroit Wayne Intl - Chicago O'Hare Intl Airbus A320-200 Flyet står klar på stand! Etter kjapp programmering, push/start, taxiing og take-off er vi igjen på vingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Setter kursen mot Chiago, Illinois Ca timen etter er vi på finale til en av verdens største flyplasser! Landing på rute... United Airlines Chicago O'Hare Intl - Minneapolis/St.Paul Intl Boeing 737-300 Ble dessverre bare et bilde på denne turen! Vi er her på finale til Minneapolis! United Airlines Minneapolis/St.Paul Intl - Fargo Hector Intl - Minneapolis/St.Paul Intl Boeing 737-300 Ble kun to bilder fra disse to flightene.. Mørkt og dårlige fotoforhold Finale på kvelden etter å ha vært en svipptur oppom Fargo, ND Parkert for dagen! Etter hele 5 legs i innlandet! Takk for følge! Forsettelse kommer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Stilig.Fine bilder. Flyr du ikke på Vatsim?Er jo artig med ATC der borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ta vekk ENB så tror jeg dette ville blitt kjempe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvilken AIrbus er dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kjempe flotte bilder elsker å se fra USA! Forresten er det default scenery for Chicago som du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Tusen takk for flotte kommentarer! Settes stor pris på! Flyr offline dessverre.. Det har med at simmen blir veldig ustabil når jeg flyr med Squawkbox på.. Har blitt tipset om FSINN, så skal få testes det en dag. Men inntil videre foretrekker jeg å komme frem til destinasjon, fremfor å snakke litt med ATC og så kræsje hele simmen Smak og behag med ENB, Tom. Synes selv det passer noen ganger og noen ganger ikke. Men er alltid på, så blir av og til litt mindre kvalitet på noen bilder... Airbus'en er OVERLAND sin Airbus. Bruker modellen merget med PSS og synes det fungerer utmerket! Beste Airbus modell mener jeg Scenery for Chicago er default ja. Er ganske ok til å være default scenery i grunn. Igjen.. Takk for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Igjen.. veldig fin serie og flotte bilder. Og denne gangen as well, riktig valg av airline med NWA! Du liker å fly "over there" skjønner jeg? Come join us at DVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Veldig flote bilder Airbus'en er OVERLAND sin Airbus. Bruker modellen merget med PSS og synes det fungerer utmerket! Beste Airbus modell mener jeg +1! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.