Gå til innhold

Stasjonær PC på fly


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke prøvd å ta en PC som håndbaggasje, hvordan er målene i forhold til selskapets begrensninger? Maks vekt for håndbaggasje er vel 8 kg?

 

Når jeg reiste til USA hadde jeg med meg PC'en min, sendte den dog som innsjekket baggasje ifa. spesialbaggasje. Litt juling vil den få, men om du er flink til å merke den, godt markert med "FORSIKTIG - GLASS" så burdet det gå bra. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så ville jeg kanskje ikke anbefalt det. Kan nesten si med en gang at et big tower får du ikke med inn i cabinen, hverken på vekten eller størrelsen. Ville da heller sendt den som baggasje, godt polstret.

Jeg ville heller tatt skjermen med som håndbaggasje, da denne er mere utsatt for skade enn tower i bagasjen. Skulle nok gå greit å ta med skjerm og tastatur i håndbagasjen så lenge det ikke overskride vekt eller sørrelse til det aktuelle flyselskapets krav. Har sett folk ha med langt værre ting enn det som håndbagasje. Men å prøve å ta med seg big tower som håndbaggasje på 18 kg vil være å strekke den litt langt :-)

 

 

Ken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...