per berge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 og derfor er det naturlig att den blir pensjonert også Mathias,, Alt til sin tid som det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Flotte bilder av en vakker B737 pakke til FS. Har leta litt rundt for å finne ut om denne får navigraph støtte eller ikke, noen som vet? Jeg bruker ikke 350kr på et fly om jeg ikke får oppdatert navdatabasen på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det kommer Navigraph,etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 derfor er det naturlig att den blir pensjonert også Mathias True true! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fine bilder Paulo! Endelig en NG som SER ut som en NG! Dette ser 1000 ganger bedre ut enn PMDG! smile Ser ikke PMDG sin NG ut som en NG? Jeg synes da den ligner til forveksling ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Utenfra ja. Cockpiten til gamle PMDG ligner ikke 737 i det hele tatt. Teksturene i cockpit er lilla, yoken er noe rar, throttlen er ikke riktig, alle knapper i overhead er flate, natteksturene suger, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hmm... Nå er det en stund siden jeg har flydd PMDG sin gamle NG, og jeg har ikke flydd noen andre modeller, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg får håpe at de forbedrer dette til den nye utgaven . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Til de som lurer på opdatering av navygraph. Dette kommer i 1010 revisjon, altså den førstkommende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 JAJAJA folkens, PMDG ser jo ut som en NG, men jeg synes denne er MYE mer realistisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg tar faktisk et steg tilbake for å kunne fly denne maskina, og har etter et par timer med søking på nett endelig funnet fs 2004 på ebay. Jeg vet at de snart slipper fsx versjonen, men dette "har jeg ikke tid" til å vente på, så jeg håper sterkt på at de som har IFLY 737 for fs2004 får redusert pris på fsx versjonen. til slutt vil jeg legge til at det ikke kom noen oppdatering på 1010 revisjonen, vi får bare håpe det kommer en på neste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.