Paulo Fernandes Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Da har jeg hatt min siste flytur i PMDGs gamle 737NG. Som sikkert mange har lagt merke til så har Ifly kommet ut med en 737NG som har en mye mer realistisk cockpit og flymodell. Jeg har testet flyet på tre flyvninger, og er meget fornøyd med produktet! Helt klart verdt de 350 kronene! Flyet gjør at jeg holder meg til FS9 fremover Nå har jeg bare enda mindre grunner til å vurdere å gå over til FSX. Selv om cockpiten på dette flyet er breathtaking, så er FPSen lav. Drømmeflyet for meg altså! Men som med alle helt ferske add-ons er det noen bugs, her er de jeg har opplevd: - Noen ganger flyr flyet en egen retning mens LNAV er koblet på - Autopilot kobles ikke på ved take off (Ifly-forumet har funnet en løsning) - Man må bruke mye throttle for å fart på flyet på bakken - Går ikke ann å velge flaps 1 på take off Nok prat, over til bildene: Alle knapper i overhead er modellert, så det ser meget bra ut: Her får du en skikkelig ekte følelse av å sitte i en 737NG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Å fly om natta er en helt annet opplevelse enn tidligere. Den ser bare enda bedre ut om natta! Også utsiden av flyet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ser jo helt fantastisk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Der kom det noen flotte bilder av IFLY 737.Dette så jo knall ut. Jeg kjøper denne også,når de har fikset bugsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nydelige bilder!! Skal fly min første flight med den snart, det blir ENZV-LDDU. Det er litt kjedelig at LN-DYD ikke har HUD.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dennne er nydelig ja Throttle problemet på bakken blir fikset i Service Pack'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Erik, les min post om hvordan du gjør det. Er veldig, veldig enkelt å fikse. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=569408#Post569408 Bare pass på å bruke BBJ2 til -800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det ser unekteleg veldig bra ut dette. Kanskje eg må investere i ein B737 no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ville ikke brukt pengene mine på produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Pirat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jack Sparrow :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Hva mener du med "pirat?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Da mener han en person som ikke betaler for de fantastiske produktene vi får fra utviklere, for å støtte. Skal si jeg har vært en med noen få produkt men i ettertid har de blitt kjøpt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tror han sikter til kommentaren til Lars Johansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva om vi stopper det emnet her, så vi slipper at enda en tråd blir stengt/slettet pga en standard fs.no-digresjon som går på tvers av forumreglene? My 50 cents Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Med pirat mener jeg de som ikke betaler for produktet. Når noen sier i en tråd at de ikke vil bruke pengene sine på produktet og i en annen tråd laster ned patcher etc. så undrer det meg. Derfor innlegget om : Pirat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 "Ville ikke brukt" kan jo like så vel være en anbefaling til andre om å ikke bruke pengene sine her, siden han selv har gjort det og ikke syntes at det var verdt det. Eller det kan være som du sier, Fred. Men man trenger ikke rope "ulv" før man ser vargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis vedkommenende er ute og advarer andre er det bare bra og da skal jeg være den første til å beklage denne misforståelsen. Men slik det står skrevet er det jo åpnet for spekulasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fine bilder Paulo! Endelig en NG som SER ut som en NG! Dette ser 1000 ganger bedre ut enn PMDG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Så absolutt! Jeg gidder ikke ta stilling til hva som er sannheten, jeg kan nok ikke påvirke det uansett. Prøver bare å understreke at hverken å foreslå at andre bedriver piratvirksomhet, eller å diskutere et tema som er forbudt etter forumets regler, ikke nødvendigvis alltid er like lurt. I hvertfall ikke når det kan gå utover andres tråder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Uansett, som en erfaren 737 simmer og erfaren FS-pilot så er dette flyet verdt 350 kr! Syns vi skal støtte Ifly, som har brukt så mye tid av fritiden sin i 3 år på å skape dette herlige produktet! Og bare 2 uker etter release har de gitt ut første patch! De er også veldig flinke i å svare og hjelpe kundene, i motsetning til PMDG :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Til Fred sitt forsvar så tenkte jeg akurat samme tanken og komenterte også deretter. Ser i etterpåklokskapens tegn att en sikkert kan tyde utrykksmåter/setnings oppsett litt forskjelig så da skulle vel den saken være ute av verden vil jeg tru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Merkelig å ikke utvikle til fsx da på denne siden av tiåret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan tenke meg det handler om en kombinasjon av att PMDG er på tur med sin og att teamet kansje er hardbarka online simmere så slik sett prioriterer FS9. Helt greit for min del da jeg tross alt bruker FS9 sjøl, Kommer helt garantert til å kjøpe MDG sin også for å ha i FSX men den gamle rustne sleiva deres av 737NG er på ut av innstalasjon her hvertfall og kommer aldri til å bli innstalert igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Endelig hjemme fra jobb så jeg kan oppklare hva som har skjedd. Jeg har fulgt utviklingen i denne posten via Iphonen min, men har ikke kunent poste noe svar her for å oppklare hva jeg mente. Jeg skrev at jeg ikke ville betalt for et slikt produkt. Så leste jeg at noen trodde jeg oppfordret til å skaffe seg dette produktet ulovelig, så jeg endret innlegget mitt slik at det jeg mente kom tydeligere frem. Jeg har hatt ganske masse problemer med dette produktet og vil ikke anbefale andre og kjøpe dette. iallefall ikke enda, man burde vente å se hva som skjer. Jeg skjønner at det jeg skrev kunne misforstås og det var også derfor jeg endret det, så nå har vi oppklart det hele. :grin: Da kan vi fortsette og kommentere de flotte bildene til Paulo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Meget fine bilder. iFly modellen er jo meget bedre på teksturer enn PMDG sin gamle modell. Men iFly har fortsatt mye igjen for å kunne være et soleklart valg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tror du Lars må ta med i meninga di att dette er din, og noen andres erfaring. Min fungerer veldig bra på det det som sal fungere att the moment. Jeg hadde to CTD i starten men ved å restarte simmen uten å gjørra noe som helst endringer fiksa den seg selv ved å oppdatere noen texturer. Ellers ser jeg att de med CH yokes har endel problemer knytta til dette som vi Saitek folka (mot normalt :grin:) har ikke hatt disse problema. Jeg savner kansje mest en mulighet til å lagre flightroutes og legge dem inn automatisk, men dette kommer vel etterhvert vil jeg tru. Det skal være en mulighet ved å lage en "fake IFkly747 mappe i simmen der du kopierer route fra. Jeg gjorde ett kjapt forsøk på dette men uten hell så jeg gadd ikke bruke mer tid på det nå. Ellers har jeg nå hatt flere sukses turer med dette addonet med det jeg har av addons uten noen flere problemer. Jeg vurdere å teste ut ei lydpakke som jeg lasta ned i kveld men vi får se. Er litt feig når det gjelder såpass skjøre innstalasjoner i starten Har patchen innstalert og skal teste det ut i morra. Nå derimot er det kvelden her, med litt 3 poengs øl før jeg tørner inn. Rævbekå her vi kåmm og puster dere i ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dette ser 1000 ganger bedre ut enn PMDG! Nå er jo PMDG sin litt oppi årene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Enig Dette ser 1000 ganger bedre ut enn PMDG! Du kan slå av litt for kjente synes jeg, så bra var den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.