Fred Solli Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tok en kort tur fra Alicate til Nice for å teste ut autoland funksjonen som flere sier ikke er helt bra på denne, men jeg opplevde ikke noe tull under landingen Noen bilder fra parking på Nice: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Den Airbusen er bare så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Herlige bilder, fikk en skikkelig følelse av og være der nede, og hjemmereisen hadde begynt. Dette var RÅ grafikk =.) Du fikk frem det meste av simulatoren her syntes jeg, selv om det meste er payware produkter Var like før jeg stakk innom startour.no og bestilte en sydentur, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2010 Fin reportasje, hærlig sommerstemning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nydelig fly maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vakre bilder, denne må jeg bare få meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan de kan lage et så bra produkt, og så gi f... i å gi den SID og STARs skjønner jeg ikke overhodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja du veit Fred, ofte blir feilen lokalisert mellom tastaturet og stolryggen, :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 PEBKAC ("Problem Exists Between Keyboard And Chair") Vakre bilder, nå som det begynner å bli høst igjen må jeg vell børste støvet av FSX jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nydelige bilder av en utseendemessig pen addon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2010 superfine bilder Fred :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.