Rune Karlsen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har noen et stort modellfly til salg. Flyet kan godt være skadet og uten servoer, mottager og motor. Det er bare skroget jeg skal bruke. mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2010 heisann. Regner med det er mye større sjanse her. RCmarked.no Har drevet en 5 års tid snart med modellfly selv og denne siden er nok kanskje den beste i landet. Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har en trainer på 180 i vingespenn hvis du er interessert? Blir eventuelt henting på deg i nærheten av Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Hei igjen Er ikke så ofte her inne Men fint med svar Kan du sende meg et bilde av den? Og hva du skal ha for den. Send meg gjerne en mail direkte fra denne websiden. www.straumenkro.no mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 737, A340, A330, DC-10, 777 i forskjellige selskap. Her er det store modeller. Men ganske så dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Cocpit - F14 jagerflysimulatorCocpit - Helikoptersimulator Cocpit - Skoleflysimulator Rune, en god markedsføring er å skrive riktig he he du mente vel cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har en full pakke med et fly som heter Ready S. Det som følger med er: -Fly ferdig montert, med ødelagt vinge -Ny vinge og deler for ailerons og flaps, i pakke -HiTec Laser 6 radio m/mottaker, servoer og krystaller -6 liter fuel og manuell fuelpumpe -Elektrisk 12V starter -Gløder og ekstra glødeplugger -Ski for vinterflyging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fant ikke noen e-mail adresse inne på siden der jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja typisk meg.... skrivefeil ... Durer i vei uten å rette feil he he... Takk for opplysningen. Har rettet det nå Du kan sende en mail fra vår webside. Trykk på knappen "kontakt oss" Da får jeg mailen der. mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ps! Jeg trenger bare flyet. Ikke noe innmat. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei igjen Flyet ble solgt til en venn, da med alt inkludert! Var litt enklere sånn for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.