K J Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fantastiske bilder, skulle nesten trodd det var ekte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Glitrende bra, fikk nesten lyst til å installere FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fantastisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hefti bra bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2010 Veldig bra, klassisk Kristian-kvalitet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg takker for kommentarer! Her kommer lige en lille serie mere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fine bilder Når jeg så de bildene av BA, gleder jeg meg enda mer til jeg skal fly de i Desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Seriøst!? Trodde bildene var ekte i starten, nydelig! Er det wilco eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Spektakulære bilder! Likte best bildene av British Airways-flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dette er de beste screenshotsene jeg har sett til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Å dæven! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lol Erik. Med Airbus X netopp releaset så er jeg ganske sikker på at det er den. Fine screens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lekkert.. BA nr2 var heftigst i mine øyne!!.. Airbus X må bare skaffes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ohhhhh dette var nydeli Må nok snart skifte over til FsX jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dere må ikke tro at dere får en sånn sim av og sette inn FSX, eller at airbusen til aerosoft ser så ekte ut (sier ikke at den ikke er bra). Her er det redigering inn i bilde Ikke noe negativt med det. Men, er nydelig shots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vet jo det Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.