Gå til innhold

Upset Recovery and Advanced Maneuvers Training


Rolf Arne Beck

Anbefalte innlegg

Ble det mange landingsavgifter eller var kameraet faktisk tomt for strøm?

 

Det gikk faktisk tom akuratt der. Jeg hadde bare rukket å lade kameraet i ca. 15 min før jeg måtte dra. Det var overraskende at det varte å så lenge som det gjorde.

 

Hvilket kamera har du benyttet til filmingen?

 

Jeg lånte det nye kameraet til en venn av meg. Det er et GoProcamera.

 

Skal selv begynne på upset recovery kurset her borte om to uker' date=' gleder meg som bare det!

[/quote']

 

Det bør du! Dette var noe av det råeste jeg har gjort med en flymaskin. På en av de andre turene jeg hadde demonstrerte instruktøren en Split S og jeg fikk en såpass kraftig greyout at alt jeg så var to små hvite lys :grin:

Vet du forresten hva slags maskin du skal fly?

 

Artig maskin også' date=' så litt nervøs ut på rudder ved crab, men kommer vel lett ned bare du vil ?

[/quote']

 

Det er egentlig en veldig snill maskin å fly, men jeg merker jo at den er mye mer instabil enn alt annet jeg har fløyet, noe som selvfølgelig er meningen.

 

Det morsomste var hvordan hodet ditt gikk til høyre og venstre for å holde seg level under vinkingen med vingene :)

 

Jeg kommer utstyrt med gyrostabilisering i alle 3 aksene :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film.

Hvordan fikk du med ATCkommunikasjonen. Er det mic ingang på det kameraet?

 

Jeg bruker en telephone pick-up line (slik som denne: http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=2103876) som jeg fester til headsettet. Deretter kobler jeg den til en liten diktafon som tar opp alt som blir sagt over intercom'en og radioen.

 

Jeg må si jeg stadig blir mer og mer imponert av HD kvaliteten på dette kameraet' date=' noen som har sett noe lignende til samme pris?

[/quote']

 

Et kamera til samme pris har jeg ikke sett, men for moro skyld så kan jeg jo henvise til A/V-ator kameraet som det var reklamert for i forrige utgave av flying:

 

19278.jpg

 

Kameraet er spesifik designet for å filme flyturer og har det du trenger for å ta opp ATC/Intercom, men den er ganske dyr med sine $650.

 

Mer info her:

http://lightsportgroup.com/aviator.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...