Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da har jeg fått høre fra sikre kilder,at Boeing 787 skal testes i (forhåpentligvis) sterke vinder på Keflavik på onsdag 1 sept. Etter noen tester der skal 787èn til Svalbard,av alle plasser.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Yey, Boeing tok turen opp til Svaldbard under testing av 777-300ER. http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=171147 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvorfor ikke Molde? :grin: (det var en spøk, for de som ikke skjønte det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kommer nok til Gardermoen slik som A380 når motorer og fly skal sjekkes i Freezing Fog. Ekstremværet på Gen er ganske så unikt og farlig i perioder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det virker som at lista er lang over flytyper som har blitt testet i sterk vind på Keflavik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Det virker som at lista er lang over flytyper som har blitt testet i sterk vind på Keflavik... Derfor burde flere fly dit på Vatsim,spesielt på vinter halvåret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tor, akkurat det tviler jeg faktisk på. Tenk Anchorage, eller for den saks skyld en god del andre steder i USA. Boeing har så vidt jeg vet ikke vært i Norge på FZFG test ever, så de har nok en egen plass å prøve dette på. Svaldbard turen er nok heller en test for å se om de kan bruke Svaldbard som divert field. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Oterhals? Ser ikke tullet i den der jeg. Hvorfor ikke? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 PK, vet at både Airbus og Boeing har vært innom på Iqaluit flere ganger for å fryse rævva av seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva med en liten 787 simulator tur mens vi venter.. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Da fikk jeg noen bilder fra noen jeg kjenner i Icelandair. Ikke all verdens bilder...bedre enn ingenting. Så ett som jeg fant på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.