Gå til innhold

VATSIM EVENT! Gardermoen Realtime 18Sept. 08-22z!!


Daniel Klepp

Anbefalte innlegg

Da kan vi endelig ta bladet fra munnen og annonsere:

header.jpg

 

[size:11pt][color:#FF0000]GARDERMOEN REALTIME 2010[/color][/size]

[size:11pt][color:#FF0000]18 Sept. fra 08:00z - 22:00z[/color][/size]

 

Etter at vi hørte at FLG ikke ble noe av igår, begynte en liten gjeng på skype å snakke om at vi ville møtes uformelt likevel. Det som begynte med 5-6 stk. ble etterhvert til at noen ville ha med noen flere osv. Så til slutt måtte vi sette tak ved 16stk, på grunn av plassmangel.

 

Vi samles i et lokale på Værnes helgen 17-19 september. Og besteme oss for å staffe opp realtime event som vi har gjort før på FLG.

Dette betyr at alle Oslo Ctr posisjoner og app/twr til gardermoen blir staffet opp stort sett hele tiden denne dagen. (Noen sektorer blir stengt i perioder med lav trafikk)

 

For andre ATC som ikke skal være med så er det mulighet for å sitte på:

- Alle tårn untatt Gardermoen.

- Farris Approach

- Kjevik Approach.

- Alt i Stavanger AoR

- Alt i Bodø AoR

 

Etter litt trøbbel med bookingsystemet for flighter så ble det annonsert litt senere enn planlagt.

 

Men da gjenstår det bare å si: [color:#FF0000]BOOK FLIGHTENE! Velkommen til Gardermoen Realtime 2010 :)[/color]

BOOKING GM REALTIME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ok, samme med LTR til ENCN da tenker jeg! Jammen da er jeg med om dere har fått med de type flightene også!

 

Synd man fant dårlig med Alta/Kirkenes her, fant kun en inbound fra ENAT merkelig nok (med SAS vel og merke) mulig jeg har oversett favorittrutene mine men får ta en titt igjen! Hvis ikke får jeg skrape til meg noen rester av ledige flights når eventet nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Widerøen er en shuttleflight ja, uten pax. Vi bestemte oss for å ta den med.

 

LTR flyr vel på diverse oppdrag her og der. Jeg vet ikke så mye om operasjonene deres på østlandet, men den sto vertfall i flightlista fra GM..

 

Du trenger faktisk ikke å tvile på noe av det som står på den listen. Fordi dette er ekte data, ikke fra osl.no eller noe, men direkte fra systemet. Med reg på flya og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger faktisk ikke å tvile på noe av det som står på den listen. Fordi dette er ekte data, ikke fra osl.no eller noe, men direkte fra systemet. Med reg på flya og alt.

 

Tviler ikke på at det er gjort en god jobb å innhente flight info til dette eventet men det ser ut som en del Finnmarksflighter har uteblitt. Etter noen kjappe søk på billettbooking på www.sas.no så finner jeg følgende flighter:

 

Departure:SAS4472 0855 ENGM-ENKR, SAS4544 0915 ENGM-ENAT,

Arrival: SAS4543 ENAT-ENGM den er satt opp på ankomst 1125, kommer in real inn 1330. SAS4473 ENKR-ENGM arr1340 er uteblitt.

 

Grunnen for at jeg leiter etter disse er jo fordi jeg flyr kun SAS og liker best å fly Finnmarksrutene når jeg flyr real :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders, tidene er oppgitt i Zulu Det vil si: Local tid: 1330 = 1130 UTC. Tidene er oppgitt etter faktiske tider og ikke planlagte (STD/STA, men ATA/ATD pga lettvindt tilgang på data)

 

Dataene er også innsamlet for den 14. aug, så alle tider den dagen vil ikke nødvendigvis stemme med alle tider for den 18. sept.

 

SAS4473 skal ligge der, men fra ENTC, kan det vere en ENKR-ENTC-ENGM flight?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...